millähän ilveellä saan esikoisen kerhoon..vinkkejä kehiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sisko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sisko

Vieras
kerhoon on matkaa reilu 5km joten mennään se autolla.
esikoinen on vasta 4v joten se pitää saattaa sinne kerhoon sisälle asti,ainakin nyt ekat kerrat.
mulla on ihan pieni vauva ja just 1v täyttäny josta syntyy tää "ongelma"
eli mihin mä laitan ne siks aikaa. autoon jos jättää niin sanomista taitaa tulla. toi kerhotila on kerrostalon alakerrassa johon ei niin helposti pääse ees rattaittenkanssa ja mulla viä tietty tuplarattaat.
eli tällänen tilanne,ei mikään paha mutta miten te tekisitte?

totakin mä aattelin mutta aika vääntäminen tulis jos vauvan heittäisin reppuun,liinaa ei ookkaan. 1v ei kävele viä. mikäli osaan merkkejä lukee niin menee kuukausi ja kävelee.
mullei oo muita kun noi tuplarattaat.

Itse olen muutaman vuoden poikaa kuljettanut kerhoon ja monilla on myös pikkusisaria mukana. Osa ottaa heidä eteiseen mukaan, osa jättää autoon ja loput istuvat rattaissa oven edessä. Eli siinä sulle 3 vaihtoehtoa.

Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:
Itse olen muutaman vuoden poikaa kuljettanut kerhoon ja monilla on myös pikkusisaria mukana. Osa ottaa heidä eteiseen mukaan, osa jättää autoon ja loput istuvat rattaissa oven edessä. Eli siinä sulle 3 vaihtoehtoa.

Voittehan toisen äitien kanssa vuorotella kerholaisten sisälle saattamisessa.

no onneks kohta helpottuu kun vanhempi vauvaseni oppii käveleen. vaunujenkans ei kuulemma oikein sinne ees pääse,mutta en mä vaunuilla sinne meekkään.
autoon jättäminen ois nii helppoo,mutta se on nii jotenkin kurjaa.

Alkuperäinen kirjoittaja huono äiti?:

Joskus niitä kerholaisia saa odottaa 5-10 min yliaikaa, sit vielä käy pissalla ja lapaset on hukassa ja ja ja.

Minä raahasin pikkuveljen eteiseen, jossa se joka ainoa kerta aiheutti kaaoksen, mutta minkäs teet, ei sitä ny vartiksi voi autoonkaan jättää.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no onneks kohta helpottuu kun vanhempi vauvaseni oppii käveleen. vaunujenkans ei kuulemma oikein sinne ees pääse,mutta en mä vaunuilla sinne meekkään.
autoon jättäminen ois nii helppoo,mutta se on nii jotenkin kurjaa.

En kyllä jättäis autoon noin pieniä.

mulla on 6kk kaksoset ja 3v päiväkodissa ja koska mies on töissä yleensä 23 asti mun on haettava esikoinen. ja just mietin että millä ihmeellä mä jaksan raahata noita kaukaloita edestakasin kun sielt parkkikselta on tosiaan matkaa sinne pk:n pihalle.... ja entäs kun ne alkaa käveleen, kun ei viittis tuplavaunuja aina ottaa autosta pois ja takasi. meil menee siihen hakemiseen aina puol tuntia kun ennen meni 5min.

Yhteistyössä