vieras
oliskohan vahaus? Alkaako ne siitä sit heti paksuuntua ja tummua? Kesällä tuo untuva karva inhottaa kun erottuu hyvin päivettyneeltä iholta. Mulla on tuota untuvaa selässä, niskassa ja käsivarsissa..
Kummasti ne poistetut vaaleat ja ohuet karvat kasvavat tummina, paksuina ja pitkinä takaisin!Alkuperäinen kirjoittaja palma:Sadannentuhannen kerran: Karva on kuollutta ainetta, eikä siinä välity informaatio. Karvatuppi, joka karvaa pukkaa, ei tiedä, onko karvan toinen pää katkaistu vai ei. Niinpä ajelu ei muuta karvan väriä, paksuutta tai kasvunopeutta. Höylällä se lähtee, eikä ainakaan mulla kasva takaisin yhtä nopeasti kuin tummat kunnon karvat.
Pitkinä?Miksi hitossa päästät ne pitkiksi?Alkuperäinen kirjoittaja x:Kummasti ne poistetut vaaleat ja ohuet karvat kasvavat tummina, paksuina ja pitkinä takaisin!Alkuperäinen kirjoittaja palma:Sadannentuhannen kerran: Karva on kuollutta ainetta, eikä siinä välity informaatio. Karvatuppi, joka karvaa pukkaa, ei tiedä, onko karvan toinen pää katkaistu vai ei. Niinpä ajelu ei muuta karvan väriä, paksuutta tai kasvunopeutta. Höylällä se lähtee, eikä ainakaan mulla kasva takaisin yhtä nopeasti kuin tummat kunnon karvat.
E usko, ennenkuin joku selittää (tieteellisesti, ei mutulla) mihin tuo muka voisi perustua. Anyone?Alkuperäinen kirjoittaja x:Kummasti ne poistetut vaaleat ja ohuet karvat kasvavat tummina, paksuina ja pitkinä takaisin!Alkuperäinen kirjoittaja palma:Sadannentuhannen kerran: Karva on kuollutta ainetta, eikä siinä välity informaatio. Karvatuppi, joka karvaa pukkaa, ei tiedä, onko karvan toinen pää katkaistu vai ei. Niinpä ajelu ei muuta karvan väriä, paksuutta tai kasvunopeutta. Höylällä se lähtee, eikä ainakaan mulla kasva takaisin yhtä nopeasti kuin tummat kunnon karvat.
Pointti ei ollut mun mahdollinen höyläämiseni tai höyläämättä jättämiseni, vaan että oikeasti ne karvat kasvavat poiston jälkeen eri näköisinä takaisin.Alkuperäinen kirjoittaja höylää pois:Pitkinä?Miksi hitossa päästät ne pitkiksi?Alkuperäinen kirjoittaja x:Kummasti ne poistetut vaaleat ja ohuet karvat kasvavat tummina, paksuina ja pitkinä takaisin!Alkuperäinen kirjoittaja palma:Sadannentuhannen kerran: Karva on kuollutta ainetta, eikä siinä välity informaatio. Karvatuppi, joka karvaa pukkaa, ei tiedä, onko karvan toinen pää katkaistu vai ei. Niinpä ajelu ei muuta karvan väriä, paksuutta tai kasvunopeutta. Höylällä se lähtee, eikä ainakaan mulla kasva takaisin yhtä nopeasti kuin tummat kunnon karvat.
Tiäkkö että hiustenvärikin muuttuu iän myötäAlkuperäinen kirjoittaja palma:E usko, ennenkuin joku selittää (tieteellisesti, ei mutulla) mihin tuo muka voisi perustua. Anyone?Alkuperäinen kirjoittaja x:Kummasti ne poistetut vaaleat ja ohuet karvat kasvavat tummina, paksuina ja pitkinä takaisin!Alkuperäinen kirjoittaja palma:Sadannentuhannen kerran: Karva on kuollutta ainetta, eikä siinä välity informaatio. Karvatuppi, joka karvaa pukkaa, ei tiedä, onko karvan toinen pää katkaistu vai ei. Niinpä ajelu ei muuta karvan väriä, paksuutta tai kasvunopeutta. Höylällä se lähtee, eikä ainakaan mulla kasva takaisin yhtä nopeasti kuin tummat kunnon karvat.
Ajellulla iholla kasvava karva näyttää paksulta, koska sen ohentunut kärki on katkaistu. Väri ja pituus eivät voi muuttua, koska ne on kirjattu jo geeneihin, joihin yksi gilleten terä ei vaikuta.
Sinäpä sen sanoit: erinäköisinä, ei oikeasti erilaisiksi muuttuneina. Visuaalinen illuusio siis.Alkuperäinen kirjoittaja x:Pointti ei ollut mun mahdollinen höyläämiseni tai höyläämättä jättämiseni, vaan että oikeasti ne karvat kasvavat poiston jälkeen eri näköisinä takaisin.Alkuperäinen kirjoittaja höylää pois:Pitkinä?Miksi hitossa päästät ne pitkiksi?Alkuperäinen kirjoittaja x:Kummasti ne poistetut vaaleat ja ohuet karvat kasvavat tummina, paksuina ja pitkinä takaisin!Alkuperäinen kirjoittaja palma:Sadannentuhannen kerran: Karva on kuollutta ainetta, eikä siinä välity informaatio. Karvatuppi, joka karvaa pukkaa, ei tiedä, onko karvan toinen pää katkaistu vai ei. Niinpä ajelu ei muuta karvan väriä, paksuutta tai kasvunopeutta. Höylällä se lähtee, eikä ainakaan mulla kasva takaisin yhtä nopeasti kuin tummat kunnon karvat.
Meinaatko et joka kerta ku meet ja höykäät ni karva on aina paksumpaa ja tummempaa.Alkuperäinen kirjoittaja x:Pointti ei ollut mun mahdollinen höyläämiseni tai höyläämättä jättämiseni, vaan että oikeasti ne karvat kasvavat poiston jälkeen eri näköisinä takaisin.Alkuperäinen kirjoittaja höylää pois:Pitkinä?Miksi hitossa päästät ne pitkiksi?Alkuperäinen kirjoittaja x:Kummasti ne poistetut vaaleat ja ohuet karvat kasvavat tummina, paksuina ja pitkinä takaisin!Alkuperäinen kirjoittaja palma:Sadannentuhannen kerran: Karva on kuollutta ainetta, eikä siinä välity informaatio. Karvatuppi, joka karvaa pukkaa, ei tiedä, onko karvan toinen pää katkaistu vai ei. Niinpä ajelu ei muuta karvan väriä, paksuutta tai kasvunopeutta. Höylällä se lähtee, eikä ainakaan mulla kasva takaisin yhtä nopeasti kuin tummat kunnon karvat.
Ei se hiustenvärin muutos kyllä hiusten leikkaamisesta johdu.Alkuperäinen kirjoittaja Chala:Tiäkkö että hiustenvärikin muuttuu iän myötäAlkuperäinen kirjoittaja palma:E usko, ennenkuin joku selittää (tieteellisesti, ei mutulla) mihin tuo muka voisi perustua. Anyone?Alkuperäinen kirjoittaja x:Kummasti ne poistetut vaaleat ja ohuet karvat kasvavat tummina, paksuina ja pitkinä takaisin!Alkuperäinen kirjoittaja palma:Sadannentuhannen kerran: Karva on kuollutta ainetta, eikä siinä välity informaatio. Karvatuppi, joka karvaa pukkaa, ei tiedä, onko karvan toinen pää katkaistu vai ei. Niinpä ajelu ei muuta karvan väriä, paksuutta tai kasvunopeutta. Höylällä se lähtee, eikä ainakaan mulla kasva takaisin yhtä nopeasti kuin tummat kunnon karvat.
Ajellulla iholla kasvava karva näyttää paksulta, koska sen ohentunut kärki on katkaistu. Väri ja pituus eivät voi muuttua, koska ne on kirjattu jo geeneihin, joihin yksi gilleten terä ei vaikuta.
Onks sillä väliä paksuuntuuko se karva oikeasti? Se näyttää paksummalta, itselle se riittää siihen etten tietentahtoen halua saada karvoja näkymään vielä enemmän.
Nimenomaan! Ja jos olisin tuon tiennyt, en olisi ikipäivänä lähtenyt karvojani poistelemaan.Alkuperäinen kirjoittaja höylää pois:Meinaatko et joka kerta ku meet ja höykäät ni karva on aina paksumpaa ja tummempaa.Alkuperäinen kirjoittaja x:Pointti ei ollut mun mahdollinen höyläämiseni tai höyläämättä jättämiseni, vaan että oikeasti ne karvat kasvavat poiston jälkeen eri näköisinä takaisin.Alkuperäinen kirjoittaja höylää pois:Pitkinä?Miksi hitossa päästät ne pitkiksi?Alkuperäinen kirjoittaja x:Kummasti ne poistetut vaaleat ja ohuet karvat kasvavat tummina, paksuina ja pitkinä takaisin!Alkuperäinen kirjoittaja palma:Sadannentuhannen kerran: Karva on kuollutta ainetta, eikä siinä välity informaatio. Karvatuppi, joka karvaa pukkaa, ei tiedä, onko karvan toinen pää katkaistu vai ei. Niinpä ajelu ei muuta karvan väriä, paksuutta tai kasvunopeutta. Höylällä se lähtee, eikä ainakaan mulla kasva takaisin yhtä nopeasti kuin tummat kunnon karvat.
Jos et,niin sittenhän olet tuon jo sillä ratkaissut ku oot ekan kerran karvoja pois vedelly.Ne on nyt ne mitkä on.
Karva osaa ilmeisesti kostaa leikkaamisensa. Jos asia on joidenkin mielestä noin, miksei meillä kasva kaapelin paksuisia patukoita karvatupista? Miksi ne on yhä vaan tavallisia karvoja?Alkuperäinen kirjoittaja höylää pois:Meinaatko et joka kerta ku meet ja höykäät ni karva on aina paksumpaa ja tummempaa.Alkuperäinen kirjoittaja x:Pointti ei ollut mun mahdollinen höyläämiseni tai höyläämättä jättämiseni, vaan että oikeasti ne karvat kasvavat poiston jälkeen eri näköisinä takaisin.Alkuperäinen kirjoittaja höylää pois:Pitkinä?Miksi hitossa päästät ne pitkiksi?Alkuperäinen kirjoittaja x:Kummasti ne poistetut vaaleat ja ohuet karvat kasvavat tummina, paksuina ja pitkinä takaisin!Alkuperäinen kirjoittaja palma:Sadannentuhannen kerran: Karva on kuollutta ainetta, eikä siinä välity informaatio. Karvatuppi, joka karvaa pukkaa, ei tiedä, onko karvan toinen pää katkaistu vai ei. Niinpä ajelu ei muuta karvan väriä, paksuutta tai kasvunopeutta. Höylällä se lähtee, eikä ainakaan mulla kasva takaisin yhtä nopeasti kuin tummat kunnon karvat.
Jos et,niin sittenhän olet tuon jo sillä ratkaissut ku oot ekan kerran karvoja pois vedelly.Ne on nyt ne mitkä on.
Kumma ku mul kuitenkaan kasva mitään sormen paksusia karvoja säärissäAlkuperäinen kirjoittaja x:Nimenomaan! Ja jos olisin tuon tiennyt, en olisi ikipäivänä lähtenyt karvojani poistelemaan.Alkuperäinen kirjoittaja höylää pois:Meinaatko et joka kerta ku meet ja höykäät ni karva on aina paksumpaa ja tummempaa.Alkuperäinen kirjoittaja x:Pointti ei ollut mun mahdollinen höyläämiseni tai höyläämättä jättämiseni, vaan että oikeasti ne karvat kasvavat poiston jälkeen eri näköisinä takaisin.Alkuperäinen kirjoittaja höylää pois:Pitkinä?Miksi hitossa päästät ne pitkiksi?Alkuperäinen kirjoittaja x:Kummasti ne poistetut vaaleat ja ohuet karvat kasvavat tummina, paksuina ja pitkinä takaisin!Alkuperäinen kirjoittaja palma:Sadannentuhannen kerran: Karva on kuollutta ainetta, eikä siinä välity informaatio. Karvatuppi, joka karvaa pukkaa, ei tiedä, onko karvan toinen pää katkaistu vai ei. Niinpä ajelu ei muuta karvan väriä, paksuutta tai kasvunopeutta. Höylällä se lähtee, eikä ainakaan mulla kasva takaisin yhtä nopeasti kuin tummat kunnon karvat.