millä viikoilla voi näkyä sukupuoli?

eka ultra on np-ultra, ei rakenneultra :) Siinä sukupuoli ei selviä. Mut myöhemmin voi jo aika aikasilla vkoilla sukupuoli selvitä, mut kovin aikasin se ei oo luotettava. Koska pojalla kivekset laskeutuu sit myöhemmin, ni jotain 19 vkolla olevat tyttölupaukset voi helposti muuttua poikalupauksiks sit suuremmil vkoilla =)

viikoilla 22+3 4d:ssä lääkäri sanoi kyllä että n.100 prosentin luokkaa sukupuoli. Näkyi se sen verran hyvin, että itsekin sen näki. Periaatteessa kai 4d näkyy melko hyvin ainakin noilla viikoilla.

minä kävin edellisen lapsen odotuksessa ekan kerran rakenneultrassa viikolla 15 ja näkyi selvästi ,että tyttö oli tulossa. Ja tyttö se sitten olikin:) Ultraaja on tosi pätevä lähellä eläkeikää ja ikänsä ultrannu.

itekki mietin et voiko näkyä viel np-ultrassa... ku nuo vietävän säästöt ettei oo raskaana oleville kun tuo np-ultra . Kai sitä käy sit yksityisellä.... onko kenelläkään tietoa hyvästä yksityisestä ultraajasta lahdessa? minkä hintaista lystiä on? :)

vkolla 18+ rakenneultrassa veikattiin tyttöä, samoin vkolla 23 , sekä viimeksi kun kysäisin vkon 29 ultrassa, niin edelleen tytöltä näytti :) (riskiraskaus-ultrat, siksi noin usein)!!
mutta itse uskon vasta synnärillä asian todellisen laidan, siksi en ole vielä sännännyt kauppaan vaaleenpunaisten mekkojen hakuun, vaikka mieli tekisi :)

Mulla sekä neljännessä että tässä viidennessä raskaudessa on näkyny jo np-ultrassa viikolla 13 jalkojen välissä melkoisen selvä pippeli, noh ei tietenkään varmuudella olla tuossa vaiheessa pojaksi julistettu, arvailtu vain, mutta myöhemmin rakenneultrassa 22 viikolla on voitu varmistaa, että poika on tulossa.

Meillä näkyi selvästi 19+4...boltsit oli tullut esiin piilosta ja poika esitteli niitä niin reteesti, että me molemmat erotettiin en ennenkuin kätilö edes kysyi halutaanko tietää...tosin ei mainittu mitään kumpikaan siinä, kunnes kätilö itse tokaisi, että tyypillinen miehen alku kun tykkää pitää haarat erillään, jottei purista :LOL:

Yhteistyössä