Millä viikoilla plussasit?

vasy
Mulla on molempien raskauksien kanssa tullut plussat vasta siina vaiheessa kun menkat on jo reilusti myohassa eli raskausviikoilla 7-8. Testasin kylla molemmilla kerroilla heti kun menkkojen olisi pitanyt alkaa ja viikon paasta uudelleen ja taas uudelleen. Kolme nelja negatiivista on tullut molempien kanssa ennen plussaa, mutta ei vaan ole testissa nakynyt ennemmin. Tieda sitten miksi, olen kylla kynyt neuvolassakin pissimassa tikkuun vaikka samoja tikkujahan ne kayttaa kun apteekissa myydaan. Verikokeessa olisi varmaan nakynyt aiemmin, mutta mikas kiire siina on odotellessa kun itse kuitenkin tiesin jo aika varmasti olevani raskaana kun muuten on kuukautiset olleet kuin kellon kanssa. Eika ne testit nyt niin paljoa maksa, tiedampahan kolmannen kanssa ostaa heti sen tuplapaketin... :kieh:
 
Mä tein ekasta plussan vasta pari viikkoa siitä kun menkkojen olis pitänyt alkaa.. Eli rv oli jotain 8. Tokasta plussasin heti alussa rv 4+ jotain. Eilen tein plussa testin kolmannesta ja viikkoja olis 4+5 ja oli heti selkeä plussa. :heart:
 

Yhteistyössä