T
Tummaeihyvä
Vieras
Oletteko löytäneet jotain tosi hyvää kosmetiikkatuotetta, jolla saisi joko peitettyä hyvin tummat silmänaluset tai sitten vaikkapa jotain voidetta, joka häivyttäisi noita ärsyttäviä tummuuksia
?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Maalari:Valkoinen lateksi?
Alkuperäinen kirjoittaja en oo testannu silmiin:mut kädellä valokynä näytti tosi peittävältä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja m:etanavoide on mulla jonkin verran häivyttänyt luontaisesti tummia silmänalusiani. Ensimmäinen tuote joka on oikeasti tehnyt jotain. Blascon peiteväriä käytän meikissä.
Alkuperäinen kirjoittaja m:etanavoide on mulla jonkin verran häivyttänyt luontaisesti tummia silmänalusiani. Ensimmäinen tuote joka on oikeasti tehnyt jotain. Blascon peiteväriä käytän meikissä.
Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:Alkuperäinen kirjoittaja m:etanavoide on mulla jonkin verran häivyttänyt luontaisesti tummia silmänalusiani. Ensimmäinen tuote joka on oikeasti tehnyt jotain. Blascon peiteväriä käytän meikissä.
Mistä liikkeistä tuota saa? Ennenki kuullu että ois ihan pätevä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Anne:Ostin Lorealin valokynän ja kyllähän se+puuteri peittää jonkin verran.
Tosin sen lisäksi että mulla on väriltään mustat silmänaluset mulla on myös kuopat joten ei se ihmeitä tehnyt, auttoi kuitenkin jonkun verran.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja m:etanavoide on mulla jonkin verran häivyttänyt luontaisesti tummia silmänalusiani. Ensimmäinen tuote joka on oikeasti tehnyt jotain. Blascon peiteväriä käytän meikissä.
Hmm, etanavoide? Mitäs se on? Mistä voi ostaa? *ihan pihalla*
Ja joo, Blasco voisi olla hyvä. Joskus ennen vanhaan ostin aina Blascon meikkivoidetta ja se oli kyllä hyvä ja peittävä!
Alkuperäinen kirjoittaja m:Tätä nimenomaista "etanaa" on minulla ja olen tooosi tyytyväinen.
http://www.vitanetti.fi/product_details.php?p=347
Alkuperäinen kirjoittaja Calumet:Oriflamella on sellainen paletti jossa on punasuuden peittävä, sinertävyyden/tummuuden peittävä ja sit vielä joku peiteväri. On toimiva!!! Suosittelen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Garnierilta on tullut nyt joku uutuus, sellainen kynän mallinen pikkuinen roll-on puikko jonka pitäis peittää ja häivyttää tummia silmänalusia. En ole kokeillut, joten en osaa sanoa sen tehosta mitään.
Peitetuotteista itse kokeilemistani voin suositella Lumenen palettia, jossa on kolme eri peitevoidesävyä joista yksi ''blue neutralizer'' eli sopii tummille silmänympäryksille ja esim. tummien suonien peittoon. Maksaa n. 18e. Joe Blascon peitevoide on myös todella hyvää, kallista kylläkin mutta tosi riittoisaa. Paljon pigmenttiä.