Millä tuotteella saisi TUMMAT silmänaluset pois?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tummaeihyvä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tummaeihyvä

Vieras
Oletteko löytäneet jotain tosi hyvää kosmetiikkatuotetta, jolla saisi joko peitettyä hyvin tummat silmänaluset tai sitten vaikkapa jotain voidetta, joka häivyttäisi noita ärsyttäviä tummuuksia:)?

etanavoide on mulla jonkin verran häivyttänyt luontaisesti tummia silmänalusiani. Ensimmäinen tuote joka on oikeasti tehnyt jotain. Blascon peiteväriä käytän meikissä.

Alkuperäinen kirjoittaja m:
etanavoide on mulla jonkin verran häivyttänyt luontaisesti tummia silmänalusiani. Ensimmäinen tuote joka on oikeasti tehnyt jotain. Blascon peiteväriä käytän meikissä.

Mistä liikkeistä tuota saa? Ennenki kuullu että ois ihan pätevä. :)

Hmm, etanavoide? Mitäs se on? Mistä voi ostaa? *ihan pihalla*

Ja joo, Blasco voisi olla hyvä. Joskus ennen vanhaan ostin aina Blascon meikkivoidetta ja se oli kyllä hyvä ja peittävä!

Ostin Lorealin valokynän ja kyllähän se+puuteri peittää jonkin verran.
Tosin sen lisäksi että mulla on väriltään mustat silmänaluset mulla on myös kuopat joten ei se ihmeitä tehnyt, auttoi kuitenkin jonkun verran.

Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:

Mistä liikkeistä tuota saa? Ennenki kuullu että ois ihan pätevä. :)

Ainakin Sokoksista, Emotioneista ja useista kosmetologihoitoloista :) Melko hinnakas mutta sen väärti :) Ja riittoisa.

Alkuperäinen kirjoittaja Anne:
Ostin Lorealin valokynän ja kyllähän se+puuteri peittää jonkin verran.
Tosin sen lisäksi että mulla on väriltään mustat silmänaluset mulla on myös kuopat joten ei se ihmeitä tehnyt, auttoi kuitenkin jonkun verran.

Valokynää voisin kyllä myös testata.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:

Hmm, etanavoide? Mitäs se on? Mistä voi ostaa? *ihan pihalla*

Ja joo, Blasco voisi olla hyvä. Joskus ennen vanhaan ostin aina Blascon meikkivoidetta ja se oli kyllä hyvä ja peittävä!

http://www.naturamedia.fi/baba-de-caracol-etanaseerumi-ihoa-nuorentava-ihmeaine
Saa useista nettiluontaistuotekaupoista ja useasta ihan "oikeastakin" :)

Garnierilta on tullut nyt joku uutuus, sellainen kynän mallinen pikkuinen roll-on puikko jonka pitäis peittää ja häivyttää tummia silmänalusia. En ole kokeillut, joten en osaa sanoa sen tehosta mitään.

Peitetuotteista itse kokeilemistani voin suositella Lumenen palettia, jossa on kolme eri peitevoidesävyä joista yksi ''blue neutralizer'' eli sopii tummille silmänympäryksille ja esim. tummien suonien peittoon. Maksaa n. 18e. Joe Blascon peitevoide on myös todella hyvää, kallista kylläkin mutta tosi riittoisaa. Paljon pigmenttiä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Garnierilta on tullut nyt joku uutuus, sellainen kynän mallinen pikkuinen roll-on puikko jonka pitäis peittää ja häivyttää tummia silmänalusia. En ole kokeillut, joten en osaa sanoa sen tehosta mitään.

Peitetuotteista itse kokeilemistani voin suositella Lumenen palettia, jossa on kolme eri peitevoidesävyä joista yksi ''blue neutralizer'' eli sopii tummille silmänympäryksille ja esim. tummien suonien peittoon. Maksaa n. 18e. Joe Blascon peitevoide on myös todella hyvää, kallista kylläkin mutta tosi riittoisaa. Paljon pigmenttiä.

mulla ei ainakaan toiminut tuo garnier ollenkaan, levittyi kyllä hyvin, muttei mitään vaikutusta..

Ja tuo Lumenen peitepaletti on aikalailla samanlainen, kun tuo oriflamenkin :) oriflamella vaan paremmat ne sävyt siinä, peittää paremmin minusta!

Eli jos haluat tummia silmäalusii vain peittää, niin Joe Blasco (oli 50€) ei ainakaan mulle sopinut, liian tummaa tavaraa ;( punertava oli vaalein... no sitten tuli kehiin Make Up Storen Cover All Mix (30€) ja siinä on punertavaa väriä (tummille silmänalusille) vaaleaa (vaikka väälle tai muuten vaan) kellertävä ( punertaville alueille) paletti. Mutta siis tämä. Valokynää oon kokeillu, mutta tunnin päästä jo oli hailakoitunu puolet pois ;( ja unohin sen. ja valokynä on jossain sanottu olevan VAIN korostukseen. Tai sitten katsokaa Viva la Diva (n. 6€ muistaakseni, kicks) nämä kaikki vinkit siis tädiltä, kiitos hänen :) ja no tähän mennes oon laitellu meikkivoidetta naamaan ja silmänalusille ja puuterii päälle... mutta sitten kun on kuiva iho. joten sitten se on semmoinen kuiva ja halkeileva tuo silmänalusiho. ja kun se on herkkää ihoa siinä. joillain luontaisesti juuri... mömmöjä on paljon, kokeilee sitten vaikka kaikki. mutta mä oon jo suuttunu omiin silmänalusiini. ja ne on nyt niin iso ongelma, että kaikki ihmiset (telkassa, kadulla tai missä vaan), niin katson heidän silmänalusiaan... ;( ongelma se on minullekin!!!

niin ja siis onhan nyt tullut se Garnier juuri se roll-on... mutta nyt myös: Garnier Miracle Skin Perfector All-in-One B.B Cream... Eli huippusuosittu BB! (ei big brother)

EI ainakaan valokynää!! Sehän on alueiden KOROSTAMISEEN!!! Tavoite ei vissiin ollu korostaa niitä silmäpusseja?? Ite mun luottotuotteena vajaan 10v:n ajan on toiminu Lumenen Red neutralizer. Silmänaluset ei oo mikkään tummanharmaat ollu, vaan sinertävät/punertavat ja tolla peittyy! Samoin nenänpielet! Kandee kokeilla ja saa mistä vaan missä meikkejä myydään! Hinta paikasta riippuen 11-14€.

Itse käytän Make up storen tuotetta, jossa on valotuote, sinisyyden peittäjä ja punaisuuden peittäjä samassa. Sokoksista ainakin saa, hinta jotain alle 30 e ja tuote on riittoisa. Peittää tummat silmänaluset todella hyvin ja tarvii laittaa vain ihan vähän (ja jos laittaa liian paljon niin lopputulos on aika huvittava, koska on niin paksua).

Aieemin käytin Joe Blascon peiteväriä, mutta tästä tykkään enemmän. Samasta kun saa valokynänkin, ja peittään minusta paremmin sinisyyttä kuin Blasco.

Ostin joskus jostain syystä Seppälästä Wet n' Wildin pohjustuspaletin. Siinä on vaaleanpunainen silmänalusille, vihreä punoitukselle, beessi peittämään esim. näpyt, ja joku helmiäinen korostukseen. Ooon ollut ihan älyttömän tyytyväinen tähän heräteostokseen jolla oli hintaa varmaan alle 5e!! Suositteleen kokeilemaan!

Yhteistyössä