Niitä oon kuule vedellyt jo monta kuukautta..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:1 multitabs päivässä pitää virkeänä
Luuletko että mulla sitten on hyvää seuraa :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:hyvä seura auttaa, nyt ei vaan ole...
No käy sä vaan tupakalla,mä en meeAlkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei ole sitäkään :|Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Suklaa auttaa moneen mielipahaan
No ei kyllä nyt oikein huvita :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:runkkaamalla
Pakko olisi välillä vähän säästääkin :/Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Shoppaamalla ja törsäämällä rahaa, aina tulee parempi mieli.
No sitten leipomalla,siivoomalla,järjestelemällä jonkun huoneen uuteen uskoon...hyvä leffa ja herkkuja.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Pakko olisi välillä vähän säästääkin :/Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Shoppaamalla ja törsäämällä rahaa, aina tulee parempi mieli.
en mä voi tietää..Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Luuletko että mulla sitten on hyvää seuraa :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:hyvä seura auttaa, nyt ei vaan ole...
kerropa hyvä pannariohje mullekinAlkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Ku hoksaat ni kerro mullekki :/
Kai se kohta paranee, pannarilla, mansikkahillolla ja vaahdotetulla vaniljakastikkeella! Parhaiten kyl toimis ku loppus toi mahakipu..
Sä et sitten sitä mun ketjua lukenut..Alkuperäinen kirjoittaja päätön:en mä voi tietää..Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Luuletko että mulla sitten on hyvää seuraa :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:hyvä seura auttaa, nyt ei vaan ole...