Millä te myytte lasten vaatteet?

?!?
En mä ainakaan paria euroo enempää käytetyistä (tai ihan uusistakaan) maksa kenellekään, kun siihen hintaan saa sitten jo alesta... Yksittäinen juhlavaate eriasia. Muutoinkin mä yleensä annan tarvitsevalle, en vaivaudu myymään...aina löytyy joku sukulainen tai tuttu jolle kelvannu. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja batmax:
antaisin sukulaisille tai kavereille mutta ei heillä kellään ole pieniä :(
tarvii varailla kirppistä,ärsyttävää hommaa vaan raahata ne sinne.
Mites ois UFF tai vastaava keräyslaatikko...?
Täälläpäin myös jotkut kirkot, neuvolat ja järjestöt ottaa lahjoituksia vastaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Alkuperäinen kirjoittaja batmax:
antaisin sukulaisille tai kavereille mutta ei heillä kellään ole pieniä :(
tarvii varailla kirppistä,ärsyttävää hommaa vaan raahata ne sinne.
Mites ois UFF tai vastaava keräyslaatikko...?
Täälläpäin myös jotkut kirkot, neuvolat ja järjestöt ottaa lahjoituksia vastaan.
käytetyt oon laittanu venjälle meneen yms,noi on uusia ni raaskis ilman antaa :ashamed: ostelin veljen muksulle tai siis tulevalle mutta eivät he sitten saaneetkaan lasta :(
 
No minä oon semmonen että jos mulla on semmosia vaatteita joita en enää pidä niin ensin jakelen sisaruksille ja kavereille ja joskus saatan viiä kirpparille jossa niitä otetaan vastaan,periaate mulla on että kun ne kerran on maksettu niin en peri enää rahaa niistä ja jos yhen puseron möis vaikka 1e niin mitä järkeä? :D Ei sillä yhellä eurolla saa juuri mitään.Tosin oon semmonen säilöjä että en raski pois pistää ja jemmaan niitä tuolla vaatekaapissa aattelen aina "jos minä joskus pidän vielä sitä" :D
 
vieras
Mulla 140cm pojan vaatteet menny huutiksessa setteinä ihan hyvin. Eli esim, nyt pitäis laittaa myyntiin hm:n sammareita ja espritin poolopaitoja ja setin hinnaksi laitan kympin. Ihan uudenveroista ja lähes käyttämätöntä vaatetta, kun aina hamstraan liian isot pinot varastoon. Hyvin menee!
 

Yhteistyössä