Millä te laihduttajat tyydytätte makeanhimonne?

• Viestiketjun aloittaja WeW
  • Ensimmäinen viesti
WeW
Minä litkin noita Valion vähäkalorisia marjakeittoja. Raparperi-Mustaherukkakeitto on tosi hyvää!!!!!

Samoin kaapista löytyy Fanta light´ia ja Pepsi-Maxia. Makeanhimon yllättäessä puolikin lasia limsaa auttaa!

Mä kokeilen tota mammadietin sokeripaastoa! Muistin että se kestäis pari viikkoa mut se olikin vaan 3pv.

Eli ilman kaikkea makeaa 3pv ja pitäis talttua :D

Ei edes jogurttia, mehuja, limsaa, hedelmiä..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2005 klo 09:14 WeW kirjoitti:
Minä litkin noita Valion vähäkalorisia marjakeittoja. Raparperi-Mustaherukkakeitto on tosi hyvää!!!!!

Samoin kaapista löytyy Fanta light´ia ja Pepsi-Maxia. Makeanhimon yllättäessä puolikin lasia limsaa auttaa!

kokeile kromi tabletteja.Ostin citymarketista mansikanmakuisia, ihan hyviä on!

Tara-Milana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2005 klo 11:51 Jonnu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2005 klo 10:56 Tara-Milana kirjoitti:
Parhaiten makean himo lähtee popsimalla yhden kromitabun päivässä!
Auttaako ihan oikeesti?
Erittäin hyvin. Sitä ei aluksi huomaa, mutta kun olin vajaan puoli purkkia napsinut (siskon jämiä) ja sitten ne loppui, en pitänyt kiirettä uusien ostamisella - ja vot - sitä herättiin yöllä taas useaan otteeseen mässäilemään ja pesemään hampaita ja taas mässäilemään jne.. Parin päivän päästä tuli kiire kauppaan, että saa kromit ennen joulun suklaa buumia. Sen huomaa heti, kun käyttänyt niitä säännöllisesti ja parin päivän tauko - makea maistuu.. Niin pitkästi oli taas selitetty. Auttaa oikeasti minulla - sekin on kai yksilö kohtaista. Niitä saa ainakin prismasta (varmaan myös CM) halvemmalla kuin luontaistuote kaupoista. Mulla maksoi se 120kpl jonku 7? vajaat. Suosittelen kyl kokeilemaan. Pidemmän päälle tulee varmasti halvemmaksi kuin karkit.

Seepra
Minkä nimisiä niitä sitten on? Siis millä nimellä sitä ostetaan sieltä Prismasta? :ashamed:
Mistäs löydän oikean kromipaketin, kun kaikkea humpuukiakin on ja monessa on et sisältää kromia.. mut mitä olette popsineet mikä on hyväksi havaittu?

Tara-Milana
Mä olen käyttänyt Kromisan nimistä kivennäisaine-ravintolisää. Tasapainottaa verensokeria, edistää aineenvaihduntaa ja tukee fysiologisesti (mitä ikinä tarkoittaakaan) painonhallintaa.
Kromisan- tuotteessa kromi on hyvin imeytyvänä kromipikolinaattina.
Annostus ohje 1tabl/pv. Kromipikolinaatti; jossa kromia 50?g (? tarkoittaa sellaista merkkiä, joka on niinku h väärinpäin. Mut mä en löytänyt sitä merkkiä tästä koneesta)..
Nää tabletit ovat laktoosittomia, hiivattomia, makeuttamattomia ja gluteiinittomia. Ei ole kerrottu pitääkö pureskella tai imeskellä. Minä olen nielaissut ja hyvin toimii (edelleen ;) ).

Mulle kans maistuis noi suolaset herkut, mut oon päättäny etten niitä osta ja piste! Kotona sit jos himo iskee, niin syön sit vaikka näkkileipää ja päälle jotain kevyt kinkkua tai jotain, tepsii kun ei muuta ole siihen hätään =) .

Yhteistyössä