millä tavalla vauvakuumeenne näkyy?

Tällä hetkellä minulla se näkyy vaaleenpunasena nuttutekeleenä puikoissa ja kankaan palasina lattialla.
kestovaippoja teen ja jos opin käyttämään ompelukonetta vielä paremmin alan tekemään potkupukuja ja muuta.
lastenhuoneen teon aloitusta on kaavailtu myöhemmäksi keväälle :)

lsiäks joka nurkassa on vähintään yksi vauva aiheinen lehti :D

mul ei juuri muuna kuin et mietin asiaa ja sit kahtelen aina huutonetistä odotusajan vaatteit sekä kirjoja raskaudesta yms :) ja vauvalehtiä mul on paljon! =) Ja tilasin vauva-lehden ku se ol suht halpa ja sit saa kantopussin kaupan päälle :D

mies oli kyl hauska ko käveltiin kotiin asemalta yks pvä niin meil oli molemmil reput ja sit extrana oli reppu jos oli kannettava ni sit mä otin sen tohon mahan puolelle et ois ollu helpompi kantaa ku mies ois kantanu sen yhel olalla ja toine reppu toisel olal.. no sit ku menin siin sillain et se oli mahan puolel ni mies vaa tuumi et josko en ois sen takia sitä ottanukaan et oisin helpottanu sen kantamista vaan et halusin sen et vois kuvitella et kantais kantopussia ja lasta :D :D ja mul itelläni ei tommone tullu mieleenkää! :LOL: et kummallaha meist taitaa pahempi kuume sen kans olla.. :p :whistle:

Ai miten?

Piilossa kaapin kätköissä on pienen pieni body :heart: josta mies ei tiedä eikä saa tietää :LOL:
Villasukkiaki olen koittanu neuloo.
Ja vauvalehtiäki raahaan kirjastosta...Ja vauva ohjelmat!
Alakulo iskee ku joutuu toteamaan ettei pientä vielä ole tulossa meille :(

Mul on kans laatikon kätköissä vanhoja vauva- ja 2plus-lehtiä, katon kaikki mahdolliset vauvaohjelmat, kuten nelosen meille tuli vauva, aattelen ite mielessäni aika usein asiaa ja kyl me miehenki kans jutellaan kuin kiva ois oma pienokainen, liityin lasten kirjakerhoon, kun sieltä sai niin kivan liittymislahjan :D
Niin ja juon greippimehua, sekä syön ite greippejä, sekä vitamiineja... :D

Vauvalehti tulee mulle, ja myös tuo kaksplus-odotus. Yhen potkuhaalarin tein vuosi sitte koulussa. Pari bodya ostanu.
Nyt en oo enää uskaltanu mitään ostaa, lehtien tilauksen lopetan siihen mihin loppuu maksetut lehdet. Haaveissa ois tehä vaippaa ja töppösiä, mut ei uskalla alottaa. :| Jos jääki käyttämättä...

Muuten sitte näkyy...hmm...Ei varmaan paljo muille näykään ku omalle miehelle. Menny siihen vaiheeseen, etten halua juuri edes nähdä vauvoja. Yrityksestä ei kovin moni tiedäkään...Hoidoista tietää minun porukat, yks kaveri ja miehen sisko joistain asioista.

Niin no talon (rakenteilla vielä ) sisustusta suunnitellaan lapsiperheelle sopivaksi.

Oikeestaan tää ei enää kuumetta ole. Ennemmin pakkomielle. :|

Meillä on 4 aivan pientä lasta ja kuopus 6kk joten mun ei tarvitse harjoittaa "salahankintoja" tai piilotella vauvalehtiä ;) MUTTA täällä pyörin useammin ja nimenomaan tässä vauvakuume-palstalla :ashamed: Naapurilta sain omat lainassa olleet mammavaatteet takaisin ja niitä hiplailin ja mietin myisinkö pois....tai jos en kuitenkaan :kieh: Ovulaatiotestejä käytän (mies ei tiedä) nyt vain saadakseni tietää joko hormoonitoimintani on alkanut synnytyksen jälkeen,kun menkkoja ei vielä kuulu.Onhan tässä kaikenlaista:miehen kanssa otan asiaa puheeksi ja "taivuttelen" ja ehkä jopa manipuloin :ashamed: :keksin kaikkea minkä vuoksi vielä viides olisi juuritässäjanyt hyvä homma.Kyllä hänon siihen jo pehmennytkin mutta haluaisi odottaa ensi kevääseen.En vaan malttaisi millään.

Plussaonnea kaikille :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Se kuumeeni (joka on nyt pakko myöntää, kun täällä notkun, on mustaa valkoisella ;) )ei pahemmin ulos näy.
Okei, kirpparilla ollessani KATSELIN äitiysvaatteita ja pohdin, että nuokin housut saisi halvalla... mitään en kuitenkaan osta ennenkuin olen kenties joskus taas raskaana. Silloin sitä hommattavaa riittään ,sillä jokaikinen vauvatarvke on aikoja sitten annettu pois.

Miehelle puhun asiasta alituiseen, nyt kun kielenkantani sain auki ja hän lähinnä naureskelee minulle. Yhtä ystävääni pidän fiiliksissäni ajantasalla (voi ressukkaa :whistle: ). Muuten olen oma....viileän rauhallinen itseni :xmas:

Vauvakuume näkyy siinä että tämä palsta aiheuttaa lievää riippuvaisuutta! :D
Seksiä pitäisi harjoittaa "suoritusmielessä"..valitettavasti! :whistle:
On niin eri työrytmit, että vähempäänkin oltaisiin tyytyväisiä!

Välillä innostun greippimehusta.. muutama ystävä tietää projektista.
Ei ole mitään hankintoja. Vaunutkin ostan sitte vasta kun tiedän kumpi on..ynnä muuta.
Katotaan miten käy!
:D ..Suvussa on paljon pieniä ja tulossa myös! Mutta eivät aiheuta ylimääräistä kuumeilua kun niitä näkee. Taidan olla aika neutraali kuumeilija!

haaveilen eräistä henkselihousuista jotka tädilläni oli kun oli raskaana... punaiset vakosamettiset. :LOL:
eiliseen asti olin sitä mieltä että ne oli hirveet mutta nyt mä suorastaan himoitsen niitä :D
pitää kysyä onko ne vielä olemassa

pyörin kuumeilijoissa jo kun aloin kolmattamme odottamaan kesällä -05 ja siirryin odottajien puolelle,kunnes taas kuume iski syksyllä -06 ja silloin siis plussasin sitten marraksuussa ja ihanainen neiti syntyi viime heinäkuussa.Nyt löydän itseni TAAS täältä.Eli konkari jo olen täällä ja taas teitä tylsistyttämässä :LOL:

Mulla ei vauvakuume näy ulkopuolisille mitenkään! Sillointällöin saatan ostaa kaupassa käydessä kaksplussan tai vauva-lehden, mutta ainoastaan miehen nähden mä niitä lueskelen.
Jotakin pikkuista on hankittuna meidän omia lapsia varten, mutta ne on kaikki niin kaappien suojissa kätköissä, ettei ne vieraiden silmille näy... ;) Halutaan pitää kuumeilut ihan salassa siihen asti kun se plussa jonain kauniina päivänä tulee, ja sitten kertoa kun on viikkoja jo vähän kertynyt! :heart: Ensimmäisenä kerrottaisiin kummankin vanhemmille ja sisaruksille, sitten jokusen vkon päästä lähimmille kavereille jne.

Plussatuulia meille kaikille! :whistle:

Mulla vauvakuume näkyy toistuvina valeraskauksina. Vaikka syön e-pillereitä (tosin aika epäsäännöllisesti, että ei kai olis mikään ihan uskomaton juttu jos vaikka sattuisinkin tuleen raskaaksi), tuntuu silti kovin usein siltä että oottaisin nyyttiä. On kaikkia oireita, kuten vatsakipuja, väsymystä, päänsärkyä, selkäkipua, rintojen aristusta, mielen ailahtelevuutta, outoja mielitekoja, pahoinvointia yms. :heart: Olen kuitenkin myös hirmuisen stressialtis ja kova stressi nyt keväällä on ollutkin, että siihenkin oireet varmasti ainakin osittain liittyvät. Sitten tietysti valtaisia hajoomisia tulee kun näen vauvoja tai pikkulapsia, ja mieheni aina katsoo mua hymyillen ja sanoo "eeeiii, ei tota ilmettä". :LOL: Ollaan kuitenkin puhuttu että hankitaan nyytti kun opiskelut on uomissaan jne, tuleva asuntokin on kooltaan sellainen, että pikkuinen mahtuisi mukaan :) Sitä odotellessa... :heart:

Täällä on neulottuna yksi nuttu, tumput, peitto puolessa välissä ja tossut melkein valmiina. Vauvalehti on myös tilattu ja huoneeseen tehty sellainen järjestys, että mahtuu sitten pinniskin :LOL: niinkuin noiden asioiden kanssa kauhea kiire olisikin :D
Lisäksi on yksi body ostettuna ja laatikollinen kaikenlaista näytevaippaa, tissinsuojusta jnejne. Kokoajan sitä yrittää keksiä jotain uutta ja kivaa vauvalle, ettei mieheke ihan tukahdu kun muuten puhun siitä koko ajan :D

Hiplaan vauvanvaatteita kaupoissa, jään tuijottamaan kaikkia ihania pikkuisia. Ostelen vauvalehtiä ja kaks plussia, tikutan ovista. Kuvittelen kaikki oireet raskausoireiksi ja petyn mielettömästi kun menkat alkaa. Kotona silti viieltää kolmevuotiaat tuplat, joten kai tämä on jo pahaa kuumetta :LOL:

Kotona eikä mun käytöksessä näy kyllä yhtään mitään. En osta lehtiä, lue kirjoja, katso ohjelmia enkä hommaa lapselle vaatteita enkä varusteita.

Mun vauvakuume näkyy vain mun keskusteluissa miehen ja parin kaikkein lähimmän ystävän kanssa, kelenterimerkinnöissä kuukautisten ja ovulaation suhteen ja raskaaksi haluavalle tarkoitetun vitamiiniyhdistelmän popsimisessa. En halua ostaa vauvaa varten mitään, sillä enhän voi tietää tuleeko meille vauvaa enkä millään tavalla hössötä aiheen ympärillä. Luen näitä nettijuttuja vauvakuumeesta ja raskauksista, mutta luen myös adoptiosta -ja pohdin itsekseni ja miehen kanssa vanhemmuutta.

Joskus itken suihkussa tai sängyn pohjalla miehen lohdutettavana, mutta en erityisesti tuijottele lapsia enkä raskaana olevia. Kiinnostaa lähinnä tämä oma napa vissiin...

Ei näy ulospäin mitenkään. Vain minä ja mieheni tiedämme asiasta. Kukaan ei odotakaan, että meille koskaan syntyisi lasta. Olisivat varmasti erittäin hämmästyneitä, jos sellainen ihme joskus tapahtuisi.
Parille työkaverille olen kertonut, että minulla on vaihdevuodet (niin kuin onkin).

Muuten sitten se näkyy siinä, että popsin vitamiineja ja mittailen lämpöjä sekä testailen ovistestejä. Ja tietenkin netissä luen lisääntymisbiologiaa sekä käyn näillä nettipalstoilla.

En ole kiinnostunut kenenkään vauvoista, en lue vauvalehtiä, en hiplaa saatika ostele vauvanvaatteita tai muutakaan tarvikkeita.

Paapu ja Hannaleena,
on tosiaan mullakin toivoton ja kurja olo vauvajutun kanssa kun niin kovasti nyytin haluaisin, mutta tiedän että tässä elämäntilanteessa sitä ei ole muuten mahdollista saada kuin vahingon kautta. :'( Tulee noiden jatkuvien valeraskauksien takia siis tehtyä niitä testejä useammin kuin oikeasti olisi tarvetta. Pakko on kyllä myöntää, että minäkin petyn aina kun menkat alkaa tai kun testi näyttää negaa, vaikka tiedänkin, että se on kaiken kannalta tässä vaiheessa vain hyvä juttu. Mutta minkäs teet, kun tunteet on niin voimakkaat. :heart:

Minunkin tulee aina hiplailtua vauvanvaatteita ja -tarvikkeita kun niitä kaupassa nään, ja tekisi kovasti mieli ostaa niitä jo valmiiksi... Vauvalehtiä olisi myös kiva hommata nurkkiin, en vaan viitsi kun se varmasti herättäisi epäilyjä ympäristössäni, etenkin miehessäni... :LOL: Kyllä hän tästä vauvahässäkästä tietää, mutta saattaisi joutua vähän hämilleen jos sellaista materiaalia löytyisi...

Niin hirveesti tahtoisin pikkuisen, oman rakkaan nyytin... Onneksi tiedän, että jossain vaiheessa me sellainen hankitaan :heart:

Meille on sukulaisten kautta tullut saatua vauva-lehteä niin kuin kierrätyksenä. En sitten tiedä miksi. :) Eräs taitaa yrittää saada minussa vauvakuumetta aikaan, että saisi omilleen leikkikavereita. Pientä pirullista vihjailua, kun tietävät, ettei meidän elämäntilanne nyt mikään paras ole taloudellisesti.. :saint:
Olemme muutaman kerran uskaltautuneet ostamaan lehden ihan itsekin kaupasta.. :) Ja minä olen viimeisen kuukauden kutonut pieniä töppösiä. :ashamed: Sitä ennen en ole koskaan kutonut mitään. :LOL:
Nyt on greippimehut kaapissa yms. , mutta nyt yritämmekin jo. Ihanaa! :heart:

Yhteistyössä