Millä tavalla luomu olisi terveellisempää?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Olet siis varma että pölyttäjät kuolee, ja niin sitten mekin kuollaan nälkään?
Et saanut vastausta niin minä vastaan omalta osaltani että huonostihan meidän käy.

Kaikki hedelmät ja marjatkin vaativat ainakin hyönteispölytystä mutta vilja pärjää tuulipölytyksellä. Eli kyllä valtaisa nälänhätä ainakin on ihan varma ihmisen tapettua myrkyillään kaikki hyönteiset.

Sotia siis luvassa. Ihan hirvittää tämän päivän pikkulasten ja heidän lastensa tulevaisuus.
 
vierailija
Se ei ole viljelyn syy vaan ihmisen syy koska meitä nyt on vaan täällä kerta kaikkiaan liikaa. Sato pienenee kyllä, mutta kannattaa joskus maistaa. Maku paranee huimasti luomutuotteilla verrattuna lasivillassa yms kasvatettuihin.

Itse syön kaiken luomuna mitä ostan, syökööt muut myrkyillä terästettyjä kasviksia.
Eihän ne sitä tule koskaan kokemaan
 
vierailija
Et saanut vastausta niin minä vastaan omalta osaltani että huonostihan meidän käy.

Kaikki hedelmät ja marjatkin vaativat ainakin hyönteispölytystä mutta vilja pärjää tuulipölytyksellä. Eli kyllä valtaisa nälänhätä ainakin on ihan varma ihmisen tapettua myrkyillään kaikki hyönteiset.

Sotia siis luvassa. Ihan hirvittää tämän päivän pikkulasten ja heidän lastensa tulevaisuus.
Termacel taitaa olla tällä hetkellä se pahin hyönteisten tuhooja.
 
vierailija
Termacel taitaa olla tällä hetkellä se pahin hyönteisten tuhooja.
Hyönteisten sukupolvien kierto on niin nopeaa, että ne sopeutuvat nopeasti myrkkyihin. Voi olla niinkin, että myrkyt tulevat joillekkin hyönteisille välttämättömiksi vitamiineiksi.

Kaikki kärpäset saavan elinaikanaan tappavan seksitaudin ja siitä huolimatta niiden populaatio pysyy voimissaan, koska sukupolvien kierto on niin nopeaa aina kerkiää syntyä uusi sukupolvi ennen edellisen kuolemaa.
 
on kokeiltu, ero jäänyt havaitsematta
Jos tupakoit, et tietenkään tunne mitään eroa maussa.

Olethan kuullut sanonnan että lasten suusta se totuus kuuluu. Olin työurani alussa alalla jossa oltiin niiden kanssa tekemisissä. Yksillä messuilla maistatettiin luomuna porkkanaa, tomaattia ja perunaa. Yksi lapsi sanoi välittömästi maistettuaan että hei äiti tämä maistuu ihan tomaatille 😋
 
Jos tupakoit, et tietenkään tunne mitään eroa maussa.

Olethan kuullut sanonnan että lasten suusta se totuus kuuluu. Olin työurani alussa alalla jossa oltiin niiden kanssa tekemisissä. Yksillä messuilla maistatettiin luomuna porkkanaa, tomaattia ja perunaa. Yksi lapsi sanoi välittömästi maistettuaan että hei äiti tämä maistuu ihan tomaatille 😋
en kessuttele
 
suattaahan tuo olla että se on menny epätarkaksi

jätän luomut niille jotka maistaa eron
No voi, mutta ajattele ”kasvinsuojelu”aineita joita saat sisuksiisi. Se niin sanottu suojeluaine on puhdasta myrkkyä jolla tapetaan hyönteisiä. Ei ne ole muutu vitamiineiksi sinunkaan mahalaukussasi...
 

Yhteistyössä