Millä sohvan istuintyynyt pysymään paikoillaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jellonainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jellonainen

Aktiivinen jäsen
22.07.2007
13 143
3
36
Hermo menee sohvaan, jossa on irtotyynyt niin istuinosassa kuin selkänojassakin. Istuintyynyt valuvat koko ajan, varsinkin kun lapset istuvat usein ihan reunalla. Onko kenelläkään mitään kikkakolmosta millä tyynyt pysyisivät paikoillaan?

Ei millään. Mulla meni kans niiiiin hermo niihin valuviin tyynyihin (ja jos ei valunu niin sit lapset heitti ne lattialle) että hommattiin sohva jossa ei ole mitään irtotyynyjä:

tämä tuli mustana:

http://www.sisustustalolehmusto.fi/imgs/tuotteet/sohvat/interface_mango.jpg

Meillä on just sellanen maton alle tarkotettu kuminen(?) ristikkomatto ja toimii! :) Itellä meni kans alussa hermot ku ne tyynyt valu koko ajan, mutta ei valu enää!

Meille ehdotettiin kans tuota leikuestemattoa. Hidastaa kyllä liukumista (enää ei tarvi nostaa tyynyä kuin kerran päivässä - ennen piti ryhdistää lähes joka istuinkerralla). Mutta se vain hidastaa liukumista, ei estä. Mulla on tarranauha varattuna, mutta se on hankala kiinnittää. Hankala ommella ja silittäminenkään ei oikein onnistu...

[QUOTE="kerttu";24874250]Meille ehdotettiin kans tuota leikuestemattoa. Hidastaa kyllä liukumista (enää ei tarvi nostaa tyynyä kuin kerran päivässä - ennen piti ryhdistää lähes joka istuinkerralla). Mutta se vain hidastaa liukumista, ei estä. Mulla on tarranauha varattuna, mutta se on hankala kiinnittää. Hankala ommella ja silittäminenkään ei oikein onnistu...[/QUOTE]

Ai niin, tuon tarranauhan haittapuolena on se, että jos ompelen sen toiselle puolelle tyynyä, en enää voi kääntää sitä puolta ylöspäin. Eli ensimmäisenä kokeilen sitä liukuestemattoa, vaikkei sekään kai auta siihen että lapset istuvat ihan etureunassa ja tyynyn takaosa nousee ilmaan. Ja samalla tyyny valuu.

Onneksi sohvia saa halvalla käytettynä, tämänkin ostin Huutiksesta :) Jos menee tarpeeksi hermo niin sitten uutta katselemaan.

Yhteistyössä