millä siistitte bikini rajat?

• Viestiketjun aloittaja äitix4
  • Ensimmäinen viesti
äitix4
auttakee nyt.

on höylä,miesten joku ultrasuper hyvä
vaahto
kuorinta

silti näppyjä

olen kokeillut naisten höyliä,vielä kamalampi tulos. Vahaus nosti kunnon sarjan näppyj.
kun näpyt paranee pitäisi jo uudestaan ajaa siinä vaiheessa.

epiloiko joku bikiniä ja kaikkea alapäästä?

miksi enään ei ole muodissa karvat olisin kerranki muodin mukainen kun reisille asti riittää...

ap
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
sokerointi n kerran kuussa kosmetologilla. Sitten kuorintaa näppyjän välttämiseksi mut silti tulee näppyjä:(
on noloo mennä sokerointiin mutta kiinnostas.

taitaa maksaa kivasti? teetkö brasialaisen? ite olin menossa mutta jotenki tuli vaan olo että jalat levällään siin niin peruin.joo ja lapsia on puskettu.

voi näppylät
.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
sokerointi n kerran kuussa kosmetologilla. Sitten kuorintaa näppyjän välttämiseksi mut silti tulee näppyjä:(

taitaa maksaa kivasti? teetkö brasialaisen? ite olin menossa mutta jotenki tuli vaan olo että jalat levällään siin niin peruin.joo ja lapsia on puskettu.

voi näppylät
.
Mitäs noloo siinä nyt... Itsepä on tekijä valinnut ammatin josta rahan saa :)

joo
Alkuperäinen kirjoittaja srii:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

voi näppylät
.
Mitäs noloo siinä nyt... Itsepä on tekijä valinnut ammatin josta rahan saa :)
iTSE MIETIN SAMAA KU EKAN KERRAN menin (sori capsit) mut siel saa päälle sellaset kertakäyttöalkkarit tai sit omissa alkkareissakin saa olla. Ja sit se vaan tekee hommansa ja se on siinä...ei mua hävetä, eniten hävettää se jos on näppyjä siis bikinirajassa tulehtuneita karvatuppeja tms. Ja itse en ole edes synnyttänyt...mee vaan rohkeesti!
En tee brasialialiasta vaan bikinirajat vaan ja taitaa maksaa 30?

Minä epiloin. Haluaisin käydä säännölisesti ammattilaisella vahauttamassa/sokeroimassa, mutta täällä sitä ei tee kuin yksi ihminen ja hälle en halua mennä. On minun tuttavani.

Miten sellaset jotka käy ammattilaisella, onko siinä nolo olo? Tai entä jos tulee se ihminen kadulla vastaan vaikka seuraavana päivänä?

joo
Alkuperäinen kirjoittaja NoBlood:
Minä epiloin. Haluaisin käydä säännölisesti ammattilaisella vahauttamassa/sokeroimassa, mutta täällä sitä ei tee kuin yksi ihminen ja hälle en halua mennä. On minun tuttavani.

Miten sellaset jotka käy ammattilaisella, onko siinä nolo olo? Tai entä jos tulee se ihminen kadulla vastaan vaikka seuraavana päivänä?
ei tule nolo olo...sama tyyppi tekee sit perään vaik kasvohoidon...on ammattilainen, eikä siis hävetä mennä sinne kerta toisensa jälkeen

te jotka käytte ammattilaisella niin miten paljon karvoja ne ottaa pois, tai jättää? siis jos otatte bikinirajat niin miten paljon ne ottaa?
koska kun itse siistin bikinrajat niin otan aika paljon, mutta ei kuitenkaan kaikki karvat....

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:
te jotka käytte ammattilaisella niin miten paljon karvoja ne ottaa pois, tai jättää? siis jos otatte bikinirajat niin miten paljon ne ottaa?
koska kun itse siistin bikinrajat niin otan aika paljon, mutta ei kuitenkaan kaikki karvat....
Ottavat sen verran kun haluat. Jos kyseessä biksurajaus, niin voi pyytää hyvinkin reippaan poiston. Itselläni parin sentin leveydeltään karva-viiva on yleensä siellä jätetty. Muuten kaikki pois. Paitsi sieltä takaa ei oteta tässä 35 ? hommassa.

Yhteistyössä