Shirilimpsis
No siinäpä se tulikin, pesenkö ajaxilla vähän vai arielilla vai mikä ois paree? Kaverin pojalla tuli vahinko tytön sänkyyn..
Noo tää nyt ei oo vaihtoehto Eikä sitä luajan kiitos paljoo tullut, kun vaippa oli, joka ei pitänyt kaikkea... Himpula kun ois tajunnut oisin laittanut patjan suojan alle :/Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:hankkimalla uusi patja.
Älä tee asioista vaikeampia kun mitä ne on. Paikallispese patja läpi asti. Kuivata ulkon jos et asu missään Chicagossa. Jos ei kerkee kuivamaan, taittele yöksi täkeistä tytölle nukkumapaikka.Alkuperäinen kirjoittaja Shirilimpsis:Patja on tommonen jatkettavan sängyn.. Ei siis kovin iso. Mutta pesemään mä en voi sitä alkaa, kun tyttö tarvii sen ens yöksi. Ja saunassa en kuivata kyllä mitään, se ei oo kovin järkevää(tulipaloriski)..
En tiedä kun ei ole koskaan käynyt niin, että patja olisi pissassa.Alkuperäinen kirjoittaja Shirilimpsis:Hankkiiko ihmiset oikeesti aina uuden patjan kun pissaa tulee vähän sänkyyn? Mulla ei oo kokemusta, kun tuo ei oo vastaavaa tytön kanssa käynyt..
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:En tiedä kun ei ole koskaan käynyt niin, että patja olisi pissassa.[/quoteAlkuperäinen kirjoittaja Shirilimpsis:Hankkiiko ihmiset oikeesti aina uuden patjan kun pissaa tulee vähän sänkyyn? Mulla ei oo kokemusta, kun tuo ei oo vastaavaa tytön kanssa käynyt..
:headwall:
Näin.Alkuperäinen kirjoittaja ag:Älä tee asioista vaikeampia kun mitä ne on. Paikallispese patja läpi asti. Kuivata ulkon jos et asu missään Chicagossa. Jos ei kerkee kuivamaan, taittele yöksi täkeistä tytölle nukkumapaikka.Alkuperäinen kirjoittaja Shirilimpsis:Patja on tommonen jatkettavan sängyn.. Ei siis kovin iso. Mutta pesemään mä en voi sitä alkaa, kun tyttö tarvii sen ens yöksi. Ja saunassa en kuivata kyllä mitään, se ei oo kovin järkevää(tulipaloriski)..
Lisäyksenä, meillä on käynyt näin ja itse olen tehnyt näin. Likka nukkui täkkien päällä hyvin. Kyllähän lapsetkin telttailee retkipatjojen päällä eikä selkä semmoisesta pilalle mene. Hysteriaa ostaa uusi patja tuommoisen takia.Alkuperäinen kirjoittaja ag:Älä tee asioista vaikeampia kun mitä ne on. Paikallispese patja läpi asti. Kuivata ulkon jos et asu missään Chicagossa. Jos ei kerkee kuivamaan, taittele yöksi täkeistä tytölle nukkumapaikka.Alkuperäinen kirjoittaja Shirilimpsis:Patja on tommonen jatkettavan sängyn.. Ei siis kovin iso. Mutta pesemään mä en voi sitä alkaa, kun tyttö tarvii sen ens yöksi. Ja saunassa en kuivata kyllä mitään, se ei oo kovin järkevää(tulipaloriski)..
Muuten kyllä, mutta meillä nukkuu jo pienempi kaveri suurimman osan yöstä välissä. Viimeyö oli jo tuskaa nukkua kun nukuttiin nelistään, kun oli tää yövieras. Ja kun tuo yksi yö ei edes riittäs, kun ilmeisesti vaahtomuovipatjan kuivaus ottaa joku 3päivää :/ Ehkä se uus patja on ajankohtanen, onhan tuokin vanha.. Jyskissä halvimmat on 15 ja 25?, ehkä tuo toisiks halvin ainakin ois ihan ok..Alkuperäinen kirjoittaja Avokado:..Eikö tyttö voi nukkua yöllä äidin ja isän välissä jos oma patja on pesusta vielä märkä?
Itse en ostaisi moisen takia uutta patjaa jos patjassa ei muuta moitittavaa ollut.. pesisin vain huolella ja pistäisin ulos aurinkoon kuivumaan.
Poika varmaan nukkuis ihan mieluusti meidän välissä sen kerran tai jos välttämättä haluis omaan sänkyynsä niin tosiaan täkkejä pehmikkeeksi..