no mun alotus OLIS voinnut olla kuvaavampi, menee vaan hermo tähän :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja garbalo:Mä luulin et sulla on joku sikaiso kuolaajakoira joka jättää kauheita vanoja lattiaan ja kerranki ku se on kuolaamatta ni sä haluat saada sen väkisinki kuolaamaan..
*tyhmä minä*
ei tämän kanssa kyllä puhettakaan mistä slllluuurrppppseista |OAlkuperäinen kirjoittaja nanna:"Love 'N Licks Puppies really respond to your love and care!...The more you rub their heads and tummies, the faster their tails wag, the more their hind leg kicks and the louder they bark. And ultimately, like all real, happy puppies, Love 'N Licks Puppies will give you a WET, LOVING LICK that you can actually feel and hear! SLUUURRP!"
Hei garbalo! =)Alkuperäinen kirjoittaja garbalo:Toivottavasti ei mee sit hermo siihen kuolaavaan koiraan Seuraava aloitus onki sit et "miten saan tän kuolaavan koiran lopettamaan kuolaamisen?"
Moi ja onnittelut! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo harmaana:Hei garbalo! =)Alkuperäinen kirjoittaja garbalo:Toivottavasti ei mee sit hermo siihen kuolaavaan koiraan Seuraava aloitus onki sit et "miten saan tän kuolaavan koiran lopettamaan kuolaamisen?"
Kiitos :heart:Alkuperäinen kirjoittaja garbalo:Moi ja onnittelut! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo harmaana:Hei garbalo! =)Alkuperäinen kirjoittaja garbalo:Toivottavasti ei mee sit hermo siihen kuolaavaan koiraan Seuraava aloitus onki sit et "miten saan tän kuolaavan koiran lopettamaan kuolaamisen?"
taitaapi olla, kiikutas kauppaan ja pyydä että tarkistavat.Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:On on ja se säiliö täys :|
Onkohan tässä oikeest joku vika?
Helvetti, puutuu jo käsikinAlkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:taitaapi olla, kiikutas kauppaan ja pyydä että tarkistavat.Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:On on ja se säiliö täys :|
Onkohan tässä oikeest joku vika?