Millä saa pissanhajun pois p*mpistä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyiiiii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hyiiiii

Vieras
Minun pimppi löyhkää ihan kuselle. Nyt kun on ollut jatkuva helle, olen pessyt karvoituksen jopa shampoolla, mutta ei mene kauaa, kun alapää alkaa taas lemuta kuselle. :(

Mitä teen? En pysty ajelemaan karvoja poiskaan, kun sekään ei poista hajuongelmaa, kun alapää hikoaa pahemmin pelkkänä "broilerina". :(

Taitaa olla virtsanpidätysongelmia..
Ei alapään kuulu pissalle koko aikaa haista. Mitäs jos koittaisit suihkutella muutaman kerran päivässä toosan.
Ja ehkä kannattais jumpata alapään lihaksia.

sun pitää panostaa laadukkaisiin alushousuihin, sellaisiin materiaaleihin, jotka ei hauduta alakertaa. Jos se haisee kuselle, niin sitten se johtuu siitä että on jollain lailla hygieniassa puutteita. Pitää pestä paremmin, useammin tai pissiä siistimmin. Ja vaihtaa pöksyjä useammin. Jos kyse on taas jostain muusta kuin pissan hajusta, niin käynti gynellä voi olla tarpeen.

• Tykkää
Reactions: narikka83
wunderbaum.jpg

Mulla oli joskus epämiellyttävä, pissainen haju alapäässä. Syyksi totesin tukkeutuneet talirauhaset isojen ja pienten häpyhuulten välisessä poimussa, majavan etuosassa. Hoidin ne, haju häipyi.

Miten hoidit ne?

Kuten muutkin tukkeutuneet talirauhaset, mutta toki erityisen hellävaroen. Mun mielestä limakalvoalueilla ne paranivat/katosivat paljon nopeammin kuin iholla olevat. Paria jouduin vähän puristamaan, mutta voimankäytön vähäisyydestä kertonee se, ettei se sattunut. Jos on jotakin, mikä vaatii yhtään voimankäyttöä, menisin suosiolla lääkäriin, ettei tule harmia. Erityisen huolellinen ja normaalia tiheämpi puhdistus viikonkin kuurina tehnee ihmeitä asialle.

Yhteistyössä