Millä saa pesu- tai huuhteluaineen löyhkän pois vaatteista?

  • Viestiketjun aloittaja "Anna"
  • Ensimmäinen viesti
Äijienäijä
Saakeli sentään näitä voimakashajuisia pesunaineita. Meikäläistä ei kukaan sanoisi hajuherkäksi, duunissakin kun tuli joku karmiva hajupäästö viemärin tukkeuduttua, jatkoin vaan duuneja toimipisteelläni. Sitten tultiin sanomaan, että pitää poistua, koska on sairastumisriski tms... Moni ihmetteli, miten olin edes kestänyt olla siellä.

Mutta nää voimakastuksuiset pesuaineet. Saakeli kun lapset käy naapurissa niin haisevat pitkään niiltä. Koko rappu löyhkää noilta aineilta kun pari perhettä käyttää... Oikeesti koittaisitte pari kuukautta hajusteettomilla, niin ette ikinä palaisi niihin. Ellei sitten peitellä jotain muita kamalampia löyhkiä (Mitä se sit oliskin, pelkkää paskaa kai sitten.)
 
vierailija
Mutta nää voimakastuksuiset pesuaineet. Saakeli kun lapset käy naapurissa niin haisevat pitkään niiltä. Koko rappu löyhkää noilta aineilta kun pari perhettä käyttää... Oikeesti koittaisitte pari kuukautta hajusteettomilla, niin ette ikinä palaisi niihin. Ellei sitten peitellä jotain muita kamalampia löyhkiä (Mitä se sit oliskin, pelkkää paskaa kai sitten.)
Meillä naapurissa vanhemmat polttaa ketjussa, kai ne pesuaineet haisee hyvältä siihen nähden :sick: Meillä haisee sohvakin kauan joltain ällöltä pesuaineelta, kun naapurin muksut on sillä istuneet. Minun kokemukseni mukaan tupakoijat käyttävät "ihanan" hajuisia huuhteluaineita ja voimakastuoksuisia pesuaineita, kun silloin vaatteet haisevat heidän mielestään puhtailta :censored:
 
vierailija
Meillä naapurissa vanhemmat polttaa ketjussa, kai ne pesuaineet haisee hyvältä siihen nähden :sick: Meillä haisee sohvakin kauan joltain ällöltä pesuaineelta, kun naapurin muksut on sillä istuneet. Minun kokemukseni mukaan tupakoijat käyttävät "ihanan" hajuisia huuhteluaineita ja voimakastuoksuisia pesuaineita, kun silloin vaatteet haisevat heidän mielestään puhtailta :censored:
Tämä tukee sitä käsitystä, että tupakointi tuhoaa hajuaistin.
 
vierailija
Ite lottaa pesuaineita ja partavesillä ihan vaa hajuherkkien kiusaks.. hajuherkkyys on mielenterveys ongelma mistä pääsee eroon vaikka psykoterapian avulla!! Menkää hoitoo
 
vierailija
Kukahaluaa ihilleen kemikaaleja enemmän kuin pakko.Hajustetut pesu-ja huuhteluaineet sisältää näitä paljon. Nykyisin on "tuoksut" älyttömän vahvoja ,ei ihme että allergioita riittää. Vauvan -ja alusvaatteille ei pitäisi käyttää hajustettuja huuhtelu-ja pesuaineita.
Kun käyttää hajustettua pesuainetta ja lisäksi hajustettua huuhteluainetta,on oikea hajujen sekamelska.Pullossa voi aine tuoksahtaa hyvälle,mutta varsinkin keinokuitu vaatteissa haisee tunkkaiselta. Koko vaatekaappi alkaa lemuamaan.
Kiitos EI hajusteita!
 
vierailija
Itse olen hajuste allergiko.yle lappi ei saa häistä mikään.nenä tukkoon ja poskiontelo tulehdus päälle.ostin kirppis vaatteita jotka on nii viimeks haju että pesin syksyllä 5kertaa ja ulkona oli talven edelleen tuoksuu ja taas koneeseen saa nähdä lähtikö
 

Yhteistyössä