millä saa nopeaa keltaisuutt/oranssisuutta pois vaalennetusta hiuksesta! apua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tipu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tipu

Vieras
pitäisi töihin lauantaina ja ei tällä päällä kehtaa mennä. väri kellersi hieman jo kun kampaajalta lähdin mutta nytkun pesin sen niin keltaisuus vain paheni ja oranssisuutta myös mukana.
kampaajalla siis tänään värjäsin tummista hiuksista päällysosan vaaleaksi.

kuinka nopeaa hopeashamppoo tehoaa?
entä onko jotain mutta keinoa??

Hätäapuun hopee shampoota, anna vaikuttaa kauan ja vaikka useaan kertaan. Myös hoitoainetta löytyy ns.hopeisena ,ainakin kampaamoista.
Ns.Shokkiväri valkoinen vois kans auttaa keltasuuden poistossa.

no voihan perkele:( ei oo todellista että en saa millään tätä lauantaikis kuntoon. olen vielä sellaisessa työssä jossa ei ole kiva olla epäsiistin näköinen.
täytyy huomenna käydä kampaamossa kyselemässä. josko niillä olisi jokin kevyt vaahto tms jolla saa keltaisuutta peitettyä.

Alkuperäinen kirjoittaja blaah.:
Eihän kyseessä välttämättä ole virhe.
Kaikkea pigmenttiä ei vain välttämättä voi saada kerralla pois, muuten kuin polttamalla hiukset karrelle.

Näin. Mäkin olen iät ja ajat värjännyt vuoroin punaista ja mustaa ja nyt kun olen tahtonut ihan vaaleat kutrit niin eipäs niin vain onnistukaan heti ja kohta.

Kampaajan kuuluu korjata tilanne samalla rahalla!

En ole kampaaja, mutta tietoni mukaan värin tummennus on paras keino. Mä kerran opiskeluaikana "säästin" vaalentamalla itse tyviraidat. Elämäni kallein hiusväri. Kampaaja sai korjata ne upeat valkoisen-oranssikeltaiset läikät mun päästä. Laittoi ohuenohuita tummia raitoja ja hyvä tuli. Sen jälkeen en ole ostanut vaalennuksia tee-se-itse-meiningillä.

joo en usko etä tätä paljo kannattaa nyt alkaa enään värjäilemään kun on muutenkin kuiva luonnonkihara hius ja tämänpäiväinen käsittely varmaan oli jo aika rankkaa hiuksille:(
aluksi näyti että juri olisi vain ollut se kellertävä mutta nyt pää näyttää oranssi keltaiselta ja juuri tipunkeltaiselta.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Kaikkea pigmenttiä ei vain välttämättä voi saada kerralla pois, muuten kuin polttamalla hiukset karrelle.

Näin. Mäkin olen iät ja ajat värjännyt vuoroin punaista ja mustaa ja nyt kun olen tahtonut ihan vaaleat kutrit niin eipäs niin vain onnistukaan heti ja kohta.

Mutta kyllä ammattitaitoisen kampaajan kuuluu kertoa asiakkaalle, että hän haluaa liikoja. Ja asiakkaan tietty kertoa kampaajalle jos hiuksia on käsitelty.

Alkuperäinen kirjoittaja tipu:
joo en usko etä tätä paljo kannattaa nyt alkaa enään värjäilemään kun on muutenkin kuiva luonnonkihara hius ja tämänpäiväinen käsittely varmaan oli jo aika rankkaa hiuksille:(
aluksi näyti että juri olisi vain ollut se kellertävä mutta nyt pää näyttää oranssi keltaiselta ja juuri tipunkeltaiselta.

Ne korjausvärit voi olla hoitavia. Ja pienet raidat voi pelastaa tilanteen.

Alkuperäinen kirjoittaja ämkei:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:

Mutta kyllä ammattitaitoisen kampaajan kuuluu kertoa asiakkaalle, että hän haluaa liikoja. Ja asiakkaan tietty kertoa kampaajalle jos hiuksia on käsitelty.

Niin kuuluu.

Käy ostaan kampaamosta sellasta Igoran vaahtoväriä. Sävy on jääkukka. Todella tehokasta, mulla oli aivan margariinin värinen tyvi ku värjäsin ja tuota kampaamosta sitten suositeltiin. Maksaa 9 ? ja risat ja riittää mulla ainaski useammaksi kerraksi. Se on tosi hyvää ja mitkään hopeashampoot ym ei mitään tehoa jos oikeesti on keltainen pää. Kokemuksesta voin sanoa,kun olen itsekin ammatiltani kampaaja että nuo shampoot on humpuukia.. laita tuo vaahto sitten kuivaan tukkaan ja anna vaikuttaa sellaset 20 min. Toista tarvittaessa.

Kokemuksesta voin sanoa,kun olen itsekin ammatiltani kampaaja että nuo shampoot on humpuukia..

Joo ihan varmasti olet juu........ Ja minä olen ammatiltani Jumala. Yhtä uskottavaa.

Yhteistyössä