Millä rvllä olette tilanneet äitiyspakkauksen?

  • Viestiketjun aloittaja Mie
  • Ensimmäinen viesti
Mie
Niin, että koska olette tilanneet?
Mulla tulee pian täyteen toi 154 päivää ja saan raskaustodistuksen.
Tilaanko heti sen jälkeen vai koska?
Entäs missä kuussa olisi mahdollista saada uusi äitiyspakkaus, Kelan sivuilla ei ollut vielä edes kuvia 2010 pakkauksesta...
 
kohta kolmen äiti
Uusi pakkaus julkastaan yleensä lapsimessuilla eli nyt huhtikuun lopuilla. Se ei kyllä tarkoita että alkaisivat uutta heti jakamaan. Voi mennä touko tai kesäkuullekin. Jos sinne asti pystyt odottamaan niin anna palaa!

Henk.koht. olen aina ollut niin malttamaton, että olen tilannut pakkauksen heti kun mahdollista. Tosin mulla ei ole ikinä sattunut odotukset niin että olisi kannattanut odotella pakkauksen vaihtumista. Tällä kertaa taitaa ehtiä kepeästi pakkaus vaihtumaan! Laskettu kun on lokakuussa.
 
Mie
Alkuperäinen kirjoittaja kohta kolmen äiti:
Uusi pakkaus julkastaan yleensä lapsimessuilla eli nyt huhtikuun lopuilla. Se ei kyllä tarkoita että alkaisivat uutta heti jakamaan. Voi mennä touko tai kesäkuullekin. Jos sinne asti pystyt odottamaan niin anna palaa!

Henk.koht. olen aina ollut niin malttamaton, että olen tilannut pakkauksen heti kun mahdollista. Tosin mulla ei ole ikinä sattunut odotukset niin että olisi kannattanut odotella pakkauksen vaihtumista. Tällä kertaa taitaa ehtiä kepeästi pakkaus vaihtumaan! Laskettu kun on lokakuussa.
Itellä LA syyskuussa. Ei sisi ole kiirettä hommata pakkausta, mutta koska kannattaisi tilata, että saisi sen uuden?
 
kohta kolmen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Mie:
Alkuperäinen kirjoittaja kohta kolmen äiti:
Uusi pakkaus julkastaan yleensä lapsimessuilla eli nyt huhtikuun lopuilla. Se ei kyllä tarkoita että alkaisivat uutta heti jakamaan. Voi mennä touko tai kesäkuullekin. Jos sinne asti pystyt odottamaan niin anna palaa!

Henk.koht. olen aina ollut niin malttamaton, että olen tilannut pakkauksen heti kun mahdollista. Tosin mulla ei ole ikinä sattunut odotukset niin että olisi kannattanut odotella pakkauksen vaihtumista. Tällä kertaa taitaa ehtiä kepeästi pakkaus vaihtumaan! Laskettu kun on lokakuussa.
Itellä LA syyskuussa. Ei sisi ole kiirettä hommata pakkausta, mutta koska kannattaisi tilata, että saisi sen uuden?
Sitä on niin vaikea sanoa. Alkavat jakamaan uutta sitten kun vanha on lopussa. Odota kuun loppuun kun pakkaus julkaistaan ja käy sitten katsomassa että miellyttääkö se edes. Varmaan kannattaa jättää aika viimetippaan jos nimenomaan sen uuden haluaa.
 
Mie
Alkuperäinen kirjoittaja kohta kolmen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Mie:
Alkuperäinen kirjoittaja kohta kolmen äiti:
Uusi pakkaus julkastaan yleensä lapsimessuilla eli nyt huhtikuun lopuilla. Se ei kyllä tarkoita että alkaisivat uutta heti jakamaan. Voi mennä touko tai kesäkuullekin. Jos sinne asti pystyt odottamaan niin anna palaa!

Henk.koht. olen aina ollut niin malttamaton, että olen tilannut pakkauksen heti kun mahdollista. Tosin mulla ei ole ikinä sattunut odotukset niin että olisi kannattanut odotella pakkauksen vaihtumista. Tällä kertaa taitaa ehtiä kepeästi pakkaus vaihtumaan! Laskettu kun on lokakuussa.
Itellä LA syyskuussa. Ei sisi ole kiirettä hommata pakkausta, mutta koska kannattaisi tilata, että saisi sen uuden?
Sitä on niin vaikea sanoa. Alkavat jakamaan uutta sitten kun vanha on lopussa. Odota kuun loppuun kun pakkaus julkaistaan ja käy sitten katsomassa että miellyttääkö se edes. Varmaan kannattaa jättää aika viimetippaan jos nimenomaan sen uuden haluaa.
Hei juu totta! Kannattaa varmaan ensin kattoa haluaako edes sitä uutta, enhän tiedä vaikka 2009 oliski parempi :) Ja kattoin sitte kalenteriakin hyvin... mulla on kuukausi vielä siheen 154 pvään :D
Mutta parempi kai olla ajoissa, kun myöhässä :D
 
Esikosta toimitin laput Kelalle heti ku ne neuvolasta sain. Nyt ajattelin oottaa että uuden pakkauksen kuvat julkastaan, ja katon sitten että haluanko etes sitä. Ja jos haluan niin toimitan laput Kelalle vasta ku on pakko, eli kesäkuun alussa. Eri asia tieten että vaikuttaako sitten mitenkään asiaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mie:
Onko se viimeistään 2kk ennen laskettua aikaa se viimeinen haku päivä? Eli meidän täytyy hakea heinäkuussa viimesitään jos la on syyskuussa?
Kyllä on.

Minä laitoin paperit heti menemään kun ne sain joskus rv 23, muakun ei suuremmin hetkauta onko vanha vai uus pakkaus, pääasia et sen saa.. :)
 
AP
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Alkuperäinen kirjoittaja Mie:
Onko se viimeistään 2kk ennen laskettua aikaa se viimeinen haku päivä? Eli meidän täytyy hakea heinäkuussa viimesitään jos la on syyskuussa?
Kyllä on.

Minä laitoin paperit heti menemään kun ne sain joskus rv 23, muakun ei suuremmin hetkauta onko vanha vai uus pakkaus, pääasia et sen saa.. :)
Mä en tahdo sinistä toppapukua :D
Tiedän, oon tosi nirso ;D
On kyllä upeeta, että tommonen kun äitiyspakkaus on olemassa.
 

Yhteistyössä