Millä reisiläskit saa pois?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Reisistä turhan muodokas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Reisistä turhan muodokas

Vieras
Mikä olisi tehokas tapa päästä eroon reisiläskeistä reisien ulko- ja sisäsyrjällä? Painoa ei tarvitse pudottaa eikä muuten ole juurikaan läskiä, mutta mietin että miten noista ongelmakohdista pääsisi eroon että housut näyttäisivät paremmilta. Juosta en voi eikä steppiaerobicit sun muut sovi polvivaivojen vuoksi. Hyviä vinkkejä?

On tehokasta, vielä kun tekee ns intervalli harjoituksia. Eli itse aloitan eka 30 min tavallista reipasta juoksua, sitten ns. hypin aitoja ja taas juoksen/loikin. Sen kyllä oppii tuntemaan mikä liike ottaa mihinki lihakseen. Nopeudesta en osaa kyllä sanoa...itse kävin 6krt viikossa 1h per kerta juoksemassa ja kuukauden jälkeen oli selvästi kiinteytymistä näkyvissä jaloissa ja käsissä. Nykyään käyn pari kertaa viikossa.

Alkuperäinen kirjoittaja auttaa:
On tehokasta, vielä kun tekee ns intervalli harjoituksia. Eli itse aloitan eka 30 min tavallista reipasta juoksua, sitten ns. hypin aitoja ja taas juoksen/loikin. Sen kyllä oppii tuntemaan mikä liike ottaa mihinki lihakseen. Nopeudesta en osaa kyllä sanoa...itse kävin 6krt viikossa 1h per kerta juoksemassa ja kuukauden jälkeen oli selvästi kiinteytymistä näkyvissä jaloissa ja käsissä. Nykyään käyn pari kertaa viikossa.

Kiva. Ihan kuutta kertaa en kyllä viikossa pääse, hyvä jos kaksi, mutta hiljaa kai sitten hyvä tulee. Vielä kun keksisi jotain mitä voi tehdä kotona. Jalkakyykyt ovat varmasti hyviä, mutta tehoaako ilman painoja?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Ei varmaan kovin nopea tapa?
Miksei ole? Olen käynyt nyt kaksi kuukautta kerran viikossa, ja tulokset näkyy jo. Olen "ohentunut" kauttaaltaan. Netistä luin (varma tietolähde :xmas: ) että jo noin 10 kerran jälkeen on havaittu selviä eroja ihmisten ryhdissä. Sehän tehoaa etenkin syviin vatsa- ja selkälihaksiin, mutta meillä treenataan paljon myös peppua ja reisiä - muttei lihaksia kasvattamalla, vaan se on sellaista jännää pyörittelyä ja koukistelua :D Kuulostaa fiksulta =)

Miksei ole? Olen käynyt nyt kaksi kuukautta kerran viikossa, ja tulokset näkyy jo. Olen "ohentunut" kauttaaltaan. Netistä luin (varma tietolähde :xmas: ) että jo noin 10 kerran jälkeen on havaittu selviä eroja ihmisten ryhdissä. Sehän tehoaa etenkin syviin vatsa- ja selkälihaksiin, mutta meillä treenataan paljon myös peppua ja reisiä - muttei lihaksia kasvattamalla, vaan se on sellaista jännää pyörittelyä ja koukistelua :D Kuulostaa fiksulta =)

Itse en havainnut mitään eroa aikaisempaan, kun kävin viime kevään. En sitten varmaan osannut tehdä liikkeitä oikein tai jotain.

Itse en havainnut mitään eroa aikaisempaan, kun kävin viime kevään. En sitten varmaan osannut tehdä liikkeitä oikein tai jotain.
Ehkä sitten niin. Ne pitää tehdä äärimmilleen. Minusta se on ihanaa. Mutta kukin tyylillään :)

Ehkä sitten niin. Ne pitää tehdä äärimmilleen. Minusta se on ihanaa. Mutta kukin tyylillään :)

Oli se ihan kivaa, sitä ei voi kieltää. Ehkä nämä reisiläskit ovat vaan minulla niin sitkeässä...

jalkakyykyt auttaa ilman painojakin, mutta voit ottaa painoiks esin 2 puolenlitran tyhjää limsapulloa, ja täyttää ne vedellä. sekin jo aivan hyvä alottelijalle. kannattaa tehä noin 3krt vko, kun jalat aika kipeät seuraavana pvä, ja kipeää lihasta ei saisi treenata.. muista venytellä. niin ja vaikka 3x12 sarjoja.. hitaasti ei mitn pikavauhtia. muuten pilates on todella tehokas myös..

kiitos vinkeistänne, ihan sama juttu.. yhtäkkii viimeisen vuoden aikana on tullut 10-15kg painoo lisää kun on vaan istunut uuden ammatin takia.. eli ennen 55-60kg ja nyt 70 ja olen nuori nainen -.- järkyttävää huomata kuinka joka paikka on paisunut :o etenkin reisissä on hirveet löllöt, järkyttävää kun ne huomaa yhtäkkiä ja kädet ja kaksoisleuka mutta nää reidet mua vituttaa eniten ja kiitos vinkeistä.. koklaan ainakin noita jalkakyykkyjä painojen kanssa ja ehkä joskus pilatesia ja sitten vesijumppaa, siihe ei oikeen aikaa riitä löytyvän, jos haluaa näyttää hyvälle niin sen eteen täytyy kyllä tehä töitä..

Mun kokemus on, että ei millään. Ne pysyy. Ainoa, mikä mulla on tehonnut, on lihaksien kehittäminen siinä läskien lähellä. Käyn kuntosalilla 3-4 x viikossa (yhteensä noin viisi tuntia) fat burn-laitteissa eli crossareissa ym. ja lisäksi kävelen ym. ja takapuoli on parantunut, terhakoinut, ja maha-alue on suorastaan täydellinen. Reisissä on silti yhä läskiä eikä se sieltä sula. Ruokavalioni on kunnossa. En halua laihtua, sillä multa lähtee silloin kasvoista rasva pois ja näytän kauhealta. Nyt on BMI 20.

[QUOTE="Jaanis";22901388]Mun kokemus on, että ei millään. Ne pysyy. Ainoa, mikä mulla on tehonnut, on lihaksien kehittäminen siinä läskien lähellä. Käyn kuntosalilla 3-4 x viikossa (yhteensä noin viisi tuntia) fat burn-laitteissa eli crossareissa ym. ja lisäksi kävelen ym. ja takapuoli on parantunut, terhakoinut, ja maha-alue on suorastaan täydellinen. Reisissä on silti yhä läskiä eikä se sieltä sula. Ruokavalioni on kunnossa. En halua laihtua, sillä multa lähtee silloin kasvoista rasva pois ja näytän kauhealta. Nyt on BMI 20.[/QUOTE]

Joo, ei se kaikki millään lähde. Vaikka oli kuinka timmi, niin reidet ei olleet lähimainkaan bikinikunnossa. Haaveilen niistä uusista leikkauksettomista "rasvaimuista"... Taitais olla ainut joka oikeasti tehoaa. Meillä sukuvika nämä reisilöllöt. Toivottavasti ei ole periytynyt tyttärelleni.

Yhteistyössä