Millä pidätte PCOlaiset acnen kurissa?

Käy ihotautilääkärillä? Sain antibiootti kuurin, jotain antibioottiliuosta ja rasvaa. Tosin ei auttanu, kun pillereistä tuli masu kipeeks ja liuoksesta&rasvasta kuivu iho niin, että alko hilseilemään. Mutta, ehkäpä ne ei kaikille aiheuta samanlaisia oireita. Lääkäri totes, että raskaus on yks millä se iho saattais parantua....sitä tässä ollaan sitten odoteltu jo 3 vuotta.... :whistle:

Käyn säännöllisesti kosmetologilla melkeinpä kerran kuussa.Kosmetologi on hyvä tuttu ja sitä kautta saan sitten kaikki hoitotuotteet kasvoihini.Iho ei pysy täydellisessä kunnossa mut olis se varmasti paljon paljon huonompi jos en sitä hoitais säännöllisesti.

Loppujen lopukshan finnit on pieni vaiva mut aika rasittava kuitenkin!Mä oon joskus kuullu kouluterkkarilta sellaasseen lauseen et"kun kuukautiset alkaa niin finnien tulo loppuu".No mä oon nyt 25-v ja finnejä edelleen...Mut eihän tuo kierto olekaan mikään säännöllinen ja nää mut paiseet on kyllä just sitä hormonaalista vaivaa eikä likaisuudesta johtuvaa... :)

Yhteistyössä