vieras
Ja millä nimellä kutsuu? Jos ei siis omaa nimeä lasketa? Onko se esimerkiksi vaimo, emöntö, mamma, rouva?
kusen houssuuni täällä. Lapset heröö kohta!!Alkuperäinen kirjoittaja psjätäse:Emöntö miellyttää.
Tää on parasAlkuperäinen kirjoittaja rehellisesti ?:no PILLU- LIISA ois kiva.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kusen houssuuni täällä. Lapset heröö kohta!!Alkuperäinen kirjoittaja psjätäse:Emöntö miellyttää.
Alkuperäinen kirjoittaja plop:Tää on parasAlkuperäinen kirjoittaja rehellisesti ?:no PILLU- LIISA ois kiva.
Entäs lauta, laihimus, kalpeanaama, luukasa? Nekin sulle sopivia nimiä.Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:rakas, nainen, kulta, pupu, ihanus, ja muitakin.
inhoaisin olla joku emäntä tai muija.
sun miehes taitaakin käyttää nimitystä idiootti.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Entäs lauta, laihimus, kalpeanaama, luukasa? Nekin sulle sopivia nimiä.Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:rakas, nainen, kulta, pupu, ihanus, ja muitakin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Entäs lauta, laihimus, kalpeanaama, luukasa? Nekin sulle sopivia nimiä.Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:rakas, nainen, kulta, pupu, ihanus, ja muitakin.
klaara kivilahti-napa ?Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:No jos nyt vaikka ihan omalla nimellä kutsuis
Haha! "Sano mua Kalpeanaamaksi!"Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Entäs lauta, laihimus, kalpeanaama, luukasa? Nekin sulle sopivia nimiä.Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:rakas, nainen, kulta, pupu, ihanus, ja muitakin.
puhuu vaimosta tai naisesta.Alkuperäinen kirjoittaja ap :Tarkennusta - ei hellittelynimiä vaan esimerkiksi kavereille puhuttaessa....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Entäs lauta, laihimus, kalpeanaama, luukasa? Nekin sulle sopivia nimiä.Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:rakas, nainen, kulta, pupu, ihanus, ja muitakin.
ONKOHAN TUO bV HARMAANA..Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Entäs lauta, laihimus, kalpeanaama, luukasa? Nekin sulle sopivia nimiä.Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:rakas, nainen, kulta, pupu, ihanus, ja muitakin.
Ai, harmauduit. Olet hyvin onneton ihminen ja syy löytyy ihan siitä, kun katsot peiliin. Syy olet sinä itse.
Siis kukakohan täs ny harmautui...Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Entäs lauta, laihimus, kalpeanaama, luukasa? Nekin sulle sopivia nimiä.Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:rakas, nainen, kulta, pupu, ihanus, ja muitakin.
Ai, harmauduit. Olet hyvin onneton ihminen ja syy löytyy ihan siitä, kun katsot peiliin. Syy olet sinä itse.
tarkoittaa omaa miestään?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis kukakohan täs ny harmautui...Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Entäs lauta, laihimus, kalpeanaama, luukasa? Nekin sulle sopivia nimiä.Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:rakas, nainen, kulta, pupu, ihanus, ja muitakin.