millä känsä pois jalasta?

onni löytyy arjesta

Aktiivinen jäsen
06.08.2007
4 064
0
36
Pojalla 6v on känsä varpaassa. kaks päivää piti sellasta laastaria, tänään oli tarkotus vaihtaa. Ei ollut pehmennyt juurikaan ja ihan valkoinen oli iho ympäriltä.. =( Laitoin uuden ja varvas alkoi sattuun niin paljon et otin laastarin pois. Mitä olette käyttäneet? Eikös se jäädytysjuttu ollut syyliin? eri juttu kuin känsät.

Hei tää toimii oikeesti! Miulla oli jossain vaiheessa useita känsiä jalkapohjassa, sellasia sisäänkasvaneita. Isä sit kertoi et vanhan kansan ohjeet oli et pitää laittaa siihen känsän päällä sitä viimestä valkuaista mikä jää kananmunankuoreen kun sen rikkoo. Muutaman kerran munalla sivelin ja uskomatonta mutta se toimi!

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna:
Hei tää toimii oikeesti! Miulla oli jossain vaiheessa useita känsiä jalkapohjassa, sellasia sisäänkasvaneita. Isä sit kertoi et vanhan kansan ohjeet oli et pitää laittaa siihen känsän päällä sitä viimestä valkuaista mikä jää kananmunankuoreen kun sen rikkoo. Muutaman kerran munalla sivelin ja uskomatonta mutta se toimi!

Jääkö kuoreen jotain kun raakan munan rikkoo? Pitääkin koittaa het huomenna =) Siis sivellitkö illalla ja lappu päälle vai annoit kuivua ihoon ja "ilmahoito" vai miten..?

Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna:

Jääkö kuoreen jotain kun raakan munan rikkoo? Pitääkin koittaa het huomenna =) Siis sivellitkö illalla ja lappu päälle vai annoit kuivua ihoon ja "ilmahoito" vai miten..?

Ei siihen mitään sen ihmeelisempää, älä kysy mikä taika niissä viimesissä litkuissa on. :) Annoin vaan kuivaa siihen, ja siitä ne katos eikä ole muuten sen jälkeen vaivanneet.

vocca-merkkinen känsäneste. Vissii joku luontaistuotejuttu. mä oon 4-5 vuotta kärsiny känsästä joka ei lähtenyt millään teipeillä, laastareilla tai niillä apteekin pahan hajusilla mömmöillä. voccaa käytin aika skeptisenä, lähinnä aattelin että ei se ota jos ei annakaan. makso purkki jonku 7e.. no viikon mä sitä sitten käytin ja kas vain, se pirulainen sitten irtos! Pikkasen kivuliashan vocca on, mutta mä mieluummin kärsin viikon normaalia enemmän ku et se känsä vaivais mua vuosia lisää.. huipputuote, en olis uskonu..

Yhteistyössä