Millä ja miten saisi valkeat kauniit hampaat näistä tuhannesti paikatuista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minne soitan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minne soitan

Vieras
ja tummentuneita hampaista??

Varmaa on, ettei pelkkä valkaisu auta mitään, kun on yli puolet hampaiden pinta-alasta jotain paikkaa.

Kuka osaa neuvoa ja kertoa vielä mitä sellainen lysti maksaisi??

Mulla sama homma, että on paljon paikkaa. :| Mäki haluaasin valkooset hampaat, mulla on kyllä luonnostaan hammasluu ei niin valkoonen, mutta näitten hampaitten takia en viitti hymyillä niin, että hampaat näkyy.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No sitten kun omat hampaat on oikein huonossa kunnossa, siis jo ihan lohkeilee pienestä jne. Niin vois harkita hammaskuoria.

Mistä niitä saa?? Siis on varmaan ihan omat tekijänsä niille, ettei tavallinen hammaslääkäri niitä tee.

Pääkaupunkiseudulta kun jonkun löytäisin kuorittamaan hampaani :D sitten voisin hymyillä noin.

No sitten kun omat hampaat on oikein huonossa kunnossa, siis jo ihan lohkeilee pienestä jne. Niin vois harkita hammaskuoria.

Mulla rapsahtaa hammas todella helposti. Olen ainakin kaks kertaa herännyt siihen, että olen liian voimakkaasti liikuttanut hampaita toisiaan vaste unissani ja sitte on hampaanpala suussa. Todella kivaa. Yks kerta lähti paikka ja siinä osa hammasta mukana, puolet hampaasta puuttui ja tietysti aika näkyvällä paikalla. :snotty: :kieh:

Mutta ei mulla ainakaan ole varaa mihinkää kuoriin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mistä niitä saa?? Siis on varmaan ihan omat tekijänsä niille, ettei tavallinen hammaslääkäri niitä tee.

Pääkaupunkiseudulta kun jonkun löytäisin kuorittamaan hampaani :D sitten voisin hymyillä noin.

Mun mielestä ainakin yksityiset niitä tekee. Mun kaveri teetti 4 etuhammasta uusiksi kun hällä oli semmoset ulkonevat etuhampaat ja ne oli muutenkin kärsiny vuosien saatossa. Toki se on hemmetin kallista mut onhan se lopputulos tietysti kaiken vaivan arvoista. Häl on etuhampaat pysyny paikoillaan jo viidettä vuotta. Joskushan voi käydä niin et hampaat voi irrota mut nehän kiinnitetään sit takaisin jollain liimalla muistaakseni.

Niin ja aluksi häl oli semmoset väliaikaiset muovisetkuoret ja sit ne vartavasten teetetyt hampaat kiinnitettiin myöhemmin muovien tilalle.

mun hampaat on kans paljon paikatut ja jo pitkään ollu nii huonossa kunnossa etten kehtaa hymyillä melkein yhtään niin että hampaat näkyvät. häpeän niitä. ja sekin että pelkään niin paljon jostain syystä hammaslääkäriä etten ikinä ole uskaltanut mennä hammaslääkäriin jos oon esimerkiksi huomannu et on reikä. nyt hampaat lohkeilee ja reiät tietenki suurenee ja pelottaa että kohta suunnilleen tippuu pois.. voin vaa kuvitella et kui mahtava fiilis olis hymyillä häpeämättä hampaita ja et vois hymyillä ajattelematta et voi ei, hampaat näkyy - tyyliin. :D se vaa et mulla nyt ei todellakaa oo varaa hammaskuoriin vaikka niistä haaveilenki.

Yhteistyössä