Lopen uupunut
Meidän tasan 2v poika on nukkunut lähes koko elämänsä omassa huoneessa omassa sängyssä. Joskus 1.5-vuotiaana alkoi sitten juoksennella meidän vanhempien huoneeseen, vaikka oli nukkunut jatkettavassa sängyssä ihan nätisti jo jonkin aikaa. Nyt meillä on vauva, joka nukkuu vanhempien huoneessa, joten sinne ei mahdu toista lastensänkyä. Poika sitten tulee meidän väliin keskellä yötä ja koko porukka nukkuu huonosti! Alkuun palautettiin poikaa takaisin omaan sänkyyn, mutta kuukausien jälkeen alkoi olla omat voimat niin loppu että ei jaksettu enää sitä jokaöistä juoksua ja annettiin lopulta tulla viereen. Nyt poika vaan alkaa olla jo niin iso ja pyörii ja hyörii kauheasti yöllä ja kun pitää vauvaakin syöttää, niin niskat on niin jumissa että taju kohta lähtee. Itse nukun koiran unta, vaikka vauva nukkuu hyvin. En pysty nukkumaan kun ei ole tilaa!
Haluttais miehen kanssa, että poika nukkuisi omassa huoneessaan aamuun asti, tai edes aamyöhön, mutta nyt poika tulee viereen jo klo 00 eli käytännössä on koko yön meidän välissä. Onko mitään vinkkiä millä lapsen saisi pysymään omassa huoneessa? Miksi uni on niin levotonta, että lapsi herää montakin kertaa yöllä vaikka aina vietäis takaisin omaan sänkyyn? Osaa nukahtaa itsekseen, joten siitä ei ole kyse. En jaksa tehdä lasten kanssa päivisin mitään kun olen niin väsynyt ja ottaa päähän se, että poika on koko elämänsä nukkunut hyvin omassa huoneessaan ja nyt pitää sata kertaa yöllä tulla meidän huoneeseen.
Haluttais miehen kanssa, että poika nukkuisi omassa huoneessaan aamuun asti, tai edes aamyöhön, mutta nyt poika tulee viereen jo klo 00 eli käytännössä on koko yön meidän välissä. Onko mitään vinkkiä millä lapsen saisi pysymään omassa huoneessa? Miksi uni on niin levotonta, että lapsi herää montakin kertaa yöllä vaikka aina vietäis takaisin omaan sänkyyn? Osaa nukahtaa itsekseen, joten siitä ei ole kyse. En jaksa tehdä lasten kanssa päivisin mitään kun olen niin väsynyt ja ottaa päähän se, että poika on koko elämänsä nukkunut hyvin omassa huoneessaan ja nyt pitää sata kertaa yöllä tulla meidän huoneeseen.