MILLÄ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mä vaan

Vieras
Millä saan ton kolmivuotiaan klopin syömään? Oisko teil jotain vinkejä?
Tarhas kuulemma syö ihan ookoo, mut kotona ei mitään, ehkä leipää.
Tuolla ne taas tappelee miehen kans syömisest. Mä en jaksa.
Ei se voi aina olla viikonloput syömättä!

Hiton huono syömämies ollut pienestä pitäen.

Korvaralli vei viimeisetkin syöntihalut( syönti tyssäsi tulehdukseen...) ja nuori mies meinas elää pelkällä banaanijogurtilla vaikka ois mitä tarjonnut ja syöntiajat pitänyt!!

No, hoidossapa on mennyt kaikki alas ja kuulemma herran mielestä riittää, kun hoitotädin luona syö.... :)

Kyllä se siitä, kun aikansa kestää, mutta suurta numeroa ei kannata tehdä. Joskus on pakko joustaa tuosta syöntirutiinistakin jotta lapsi sais jotain syötyä, kun meidän immeisten syöntirytmi ja halut vaihtelee jokaisella eri tavalla.

Tsemppiä ja yritystä!!

Ruoka-ajat on aina ollu. Heittää maksimillaan 15min. Ei herkkuja kyllä saa missään välissä. Nytkin isommat syö nannojaan, mut hän ei saa ku ei syöny ruokaakaan. Eikä tunnu haittaavan.

Jos on syömättä ruoan, niin tarjoatko seuraavan kerran vasta n. kolmen tunnin päästä eikä saa siinä välissä mitään? Vettä korkeintaan.
Älkää tehkö siitä syömisestä liian isoa numeroa, lapsilla on kausia, etteivät tunnu syövän yhtään mitään, mutta eivät ne ruoan viereen nälkään kuole.
Älä tarjoa ruokaa tunnin päästä uudestaan ja anna leipää vasta kun ruoka on syöty.

Yhteistyössä