Millä tuulella olette?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Minä olen tosi kiukkuisella tuulella nyt ollut koko ajan, kun alkoi kesä. Mistä johtuu ja mitä voisin tehdä?

Luulen että osaksi johtuu univelasta ja lapsetkaan ei nuku lähes ollenkaan. Esikoinen nukahti 23 aikaan ja heräsi vartin yli kuusi. Aina on ollut vähäuninen, mutta 7 tuntia on tosi vähän. Tuon ikäinen tarvitsisi ohjeiden mukaan 9-10 tuntia. On liian kuuma, ja ehkä liian valoista aamulla. Kumpikaan ei meillä ole koskaan nukkunut mitään 12 tuntia, kuten joillakin , aina on jääneet vuorokauden unet siihen 9-10 tuntiin.

Ihan hyvällä tuulella, toistaiseksi :whistle: ehkäpä sun esikoinen käy tänään sitten aiemmin nukkumaan, nukkuu vähän pidemmät yöunet..? Joillakin kyllä vaihtelee unentarve, kesällä riittää vähempi ja talvella tarvitsee vähän enemmän unta. Tyttö 2v nukkui taas toissayönä reilu 12 tuntia :whistle: meinasin jo että eikö se meinaa herätä ollenkaan...

yllättävän hyvällä tuulella,vaik jaksaa vastustaa :ashamed:
energiaa olis vaik muille jakaa ja turhauttaa ku en kuitenka ehkä pysty tekee kaikkee mitä haluaisin :ashamed: että taidanki olla aika sekavalla tuulella :D

Tämä vieras istuu työkoneen äärellä. Hirmu nälkä on jo, mutta syömään pääsee vasta tunnin päästä.

Kuten jo tuossa edellä joku totesi, tämä energiamäärä riittäisi juuri ja juuri löhöilyyn.

Arska paistaa, työhuoneen ikkuna on auki, ja sieltä tulee mukavasti valoa ja vasta-alkaneen kesän tuoksuja. Ihanaa.

Olo on ihan hyvä, vaikka kovasti haluaisi pois tästä kopista.

Nälkä on. Mut sille asialle voinee tehdä jotain kun jaksais laittaa ruuan uuniin. Muuten hyvät pössikset, kävin just tyttöjen kans kesävaateostoksilla. Sitten livistivät naapuriin ja poikakin on kaverillaan. Mies korsaa yövuoron päälle joten mä olen täällä ihan omassa rauhassa B)

Yhteistyössä