millä tehoa enemmän supistuksiin? veristä limaa tulee ja supistaa kipeästi mutta harvakseltaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neuvojaystävälle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neuvojaystävälle

Vieras
kaveri on jo otettu osastolle ja siellä makoilee perhehuoneessa. sanoivat että pääsee ruokailunjälkeen takaisin kotiin jos ei ala supistukset tihenemään koska kanava vain 1cm auki ja ei lyhentynyt juuri ollenkaan joten käynnistämään eivät rupea. kätilö oli sanonut että jopa viikonkin voi enteillä näin tuo synnytys. kolmas lapsi kyseessä hällä.
nyt juur hänen kanssaan puhuin ja hän mietti millä saisi tehoa enemmän supistuksiin.

No, ei mulla ainakaan makoilu ole auttanut. Itse olen rampannut sairaalan portaita ja ekalla kerralla (heinäkuu kyseessä ) kiersin aamutakissani sairaalaa (KOKS).

Odottamalla. Mulla oli tuollaista kolme päivää ja sitten lähettiin synnärille kattomaan onko mitään tapahtunut. Ei sitten lähdetykään takaisin kotiin kun olin 8 cm auki... supistuksia ei missään vaiheessa tullut tiheästi tai kovin kipeästi ennen vesien menoa sairaalassa, vaikka kuinka imuroin ja kävelin ja leivoin.

Liikkuminen on kai ainoa. Mua ne yritti kanssa kotiin, oli kipeitä supistuksia, mutta paikat eivät auenneet. Pääsin sit sinne vesialtaaseen, siellä lilluin vähän yli tunnin ja yritin rentoutua supistuksen aikana. Vesialtaasta kun poistuin, alkoivat todella kovat supistukset.

Ekasta supiseli, just tolleen harvakseltaan paripäivää ennen, kuin lähdin sairaalaa. Ihan normaalisti kyläilin ja shoppailin vaikka aika mojovia supistukset olivat väliin. kolmas lapsi suorastaan räjähti ulos...

häällä ollut edellinen synnytys syöksy ja siksi onkin nyt ajoissa mennyt ohjeiden mukaan sairaalaan. pelottaa että tuo kolmonen tulee yhtä nopeasti eli 1h koko synnytys

Alkuperäinen kirjoittaja o:
kyllähän se on tuo reipas kävely ja seksi tietenkin...

No ei ainakaan seksiä enää tuossa vaiheessa kun limatulppa irtoamassa ja veristä vuotoa...! Kävelyä ja muuta touhuilua. Tietty jos edellinen tullut 1h:ssa supistusten alusta niin kannattanee ravata vaikka sairaalan portaita...

Yhteistyössä