Millä te sheivaatte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja @
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
@

@

Vieras
Joku päivä sitten oli keskusteluketju aiheesta kuka sheivaa intiimialueelta kaikki ja kuka ei. Aika moni ilmoitti sheivaavansa kaikki.. Tämä ei sinänsä minua kiinnosta, meneekö kaikki karvat vai jääkö vauhtiraita; haluaisin kuitenkin tietää, mitä tuotteita käytätte te jotka säännöllisesti sheivaatte. Oma ihoni on kurjan arka (yleensä muutenkin), mistä syystä sheivaan säästeliäästi, mutta pakkohan nivusia ja muuta aluetta on säännöllisesti kuitenkin siivota, kun käy uimassa ja muutenkin. Iho kutiaa ja kirvelee käytän melkein mitä kaupan ainetta vain.

Tuotemerkkejä ketjuun, millä sheivaatte? Kutiseeko? Mikä on paras?

kertakäyttö höylällä milläs muullakaan edes vois? Iho on herkkä eikä tykkää mutta minkäs teet.. mulla oo varaa mennä mihinkää sokerointiin eikä sellasta edes saa täällä tuppukylässä. Veetin tuotteet aiheuttaa allergiaa..

• Tykkää
Reactions: vippis
Käytössä:

134469_gillette_mach3_turbo.jpg

rfsu_easy_shaving_geeli_intiimisheivaukseet.jpg

Sk16_7.jpg

Lopetin ja sheivauksen iho ongelmien takia jo ennen lasten syntymää. Siirryin silloin käyttämään pinsettejä jolla totuttelin ottamaan aivan kaikki karvat pois. Toista lasta odottaessani kokeilin Veet voidetta joka toimi erinomaisesti nyppimisestä harventuneisiin ja ohentuneisiin karvoihin.
Samoihin aikoihin hankin epilaattorin jolla sääriikarvojen lisäksi hoitelin häpykummun ja bikinirajan. Joten Veet ollut ainoastaan sinne alemmas häpyhuulialueelle ja peppukarvoille.

varmaan seuraavaks pitäis kysyä miten te ehditte nyppimään pinseteill niitä kaikkia karvojanne...

täällä siis ap @ ja todella muutakin elämää kuin karvojenpoisto...

varmaan seuraavaks pitäis kysyä miten te ehditte nyppimään pinseteill niitä kaikkia karvojanne...

täällä siis ap @ ja todella muutakin elämää kuin karvojenpoisto...

No joo suosittelen myös epilaattoria. On kokemusta myös pinseteillä nyppimisestä ja kumma kyllä ei sekään niin hidasta ole. Kun pääsee siihen 2-viikon rytmiin, niin ne lepovaiheessa olevat ehtii pompsahtaa näkyville ja niitä ei paljoa ole.

Minulla ei toimi naisten Gilletet ym Venukset! Mutta miehille tarkoitetut vastaavat 2-4 teräiset tekee todella siistin jäljen. Myöskin häpykummulta nypin ja samoin bikinirajan, muuten sheivaan pois kaikki vaahto apuna.

Yhteistyössä