Millä tästä turvotuksesta pääsee eroon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja metsänpeitto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

metsänpeitto

Vieras
:|

Tuntuu ilkeältä kävellä, kun jalkaterät tuntuu ihan palloilta joka askeleella |O Kädet ei mee aamulla nyrkkiin, vieläkin vähän kiristää. Eikä mahtunut enää edes miehen sormus mun sormeeni :o

Kahden vuorokauden sisällä paino noussut jotain kolme kiloa, tarkkaa lukua en tiedä kun ei ole digivaakaa. Ja se taitaa tasan olla vain jalkaterissä ja nilkoissa, kämmenissä ja silmissä :(

Miten hemmetissä tästä pääsee eroon! |O Naamakin tuntuu ihan pöhöttyneeltä :headwall:

Ananaksella tai mansikoilla? Tai juomalla pirusti vettä?
Nuo auttaa "normi"turvotukseen, ei tän ilman aiheuttamaan. Mullakin kädet (sormet) turvoksissa, vähänkö ottaa päähän |O

En tiedä onko tämä tän ilman aiheuttamaa, tai siis varmaankin tämä ilma+ raskaus :|

Tuntuu, että vaikka kiskon vettä kaksin käsin niin olo vaan on tukalampi koko ajan :/ Mansikoita meillä kyllä olis, jos jois niitä. Saakohan diureettisia teelaatuja juoda raskausaikana vai ei, en mä enää muista :ashamed:

Aamut on kaikkein pahimpia :/ Päivän mittaan helpottaa, paitsi että jalat voi turvota uudelleen jos kävelen paljon.

Viikkoja on nyt 36. Mulla on pää ihan helvetin kipeä, mutta verenpaineet on jotain 115/58, eli ne ei ole koholla :/ Päänsärky voi kyllä johtua tästä ilmasta ja siitä, etten ole nukkunut pitkään aikaan hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Viikkoja on nyt 36. Mulla on pää ihan helvetin kipeä, mutta verenpaineet on jotain 115/58, eli ne ei ole koholla :/ Päänsärky voi kyllä johtua tästä ilmasta ja siitä, etten ole nukkunut pitkään aikaan hyvin.

Kannattais varmaan vielä valkuainen tarkistaa pissasta, jos mahdollista. Raskausmyrkytyksessä mulla oli nimenomaan kasvot todella turvoksissa, kun mainitsit kasvoista. Paineet on kyllä hyvät. Mulla kans on ollut jo monta päivää pää kipeänä, sama homma eli en saa nukuttua kun on niin kuuma.. Toivotaan hieman viileämpää ilmaa!

Muuten, nosta yön ajaksi jalat ylös, vaikka tyyny laita alle. Niin mulla laski turvotus jaloista.

Mulla ei paha, mutta paikka on polvitaipeet, eli kävely, istuminen sattuu, kyykistyminen mahdotonta. Yritän kävellä pieniä lenkkejä pitkin päivää, ehkä se auttaa, ja juoda vettä.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
:|

Tuntuu ilkeältä kävellä, kun jalkaterät tuntuu ihan palloilta joka askeleella |O Kädet ei mee aamulla nyrkkiin, vieläkin vähän kiristää. Eikä mahtunut enää edes miehen sormus mun sormeeni :o

Kahden vuorokauden sisällä paino noussut jotain kolme kiloa, tarkkaa lukua en tiedä kun ei ole digivaakaa. Ja se taitaa tasan olla vain jalkaterissä ja nilkoissa, kämmenissä ja silmissä :(

Miten hemmetissä tästä pääsee eroon! |O Naamakin tuntuu ihan pöhöttyneeltä :headwall:

Mulla oli just noin. Mutta sitten kävelin ihan sikana. Ja sängyssä hieroin jalkoja, ja liottelin nitä vuoroin lämpimässä ja kylmässä vedessä. Ja join hurjasti. Ja hain sitä salt balans- nesteenpoistajaa. siinä oli kaliumia, kun mull on kaliumvaje. ja niin hassulta kuin kuulostaa, niin aloin syödä banskuja ja juoda vichyvettä. sekä syödä enemmän suolasia ruokia. sain tuon suolatasapainon kuntoon. että voi olla ihan suolan puutosta näillä helteillä. ei se pelkkä juominen auta, jos kehosta puuttuu yks tärkein, joka huuhtoutuu jos esimerkiksi juo kahvia tai käyttää paljon makeita elintarvikkeita.

Yhteistyössä