Millä saan tämän lapsen syntymään itsekseen???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Epätoivoinen!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Epätoivoinen!

Vieras
Tästä varmaan netti pullollaan keskusteluja, mutta nyt ahdistaa. Maanantaina käynnistys aika ja olisin niin kovasti toivonut luonnollisesti alkavaa synnytystä.
Eipä taida auttaa mikään : ( Lenkillä oon ravannut, seksiä ei uskalla harrastaa, kun on paikat auki ja vauvan pää tuntuu jo tuolla alhaalla.
Tulista ruokaa olen syönyt pitkin raskautta joten sen vaikutukseen en nyt oikein jaksa uskoa. Saunaan voisin tänään mennä, mutta sielläkin kyllä tullut istuttua. Ananasta ja puolukkaakin olen syönyt ja juonut vadelmanlehtiteetä. Shopppilureissullekin hilauduin linja-autolla lasten kanssa, mutta ei mitään. Epätoivo alkaa iskeä, kun on enää tämä ja huominen aikaa alkaa synnytyksen ittestään : (

Samat fiilikset täälläkin, vaikkei vielä ole mennyt yli ajan. Täytyy vaan ajatella että tulee kun tulee ja jos pitää käynnistää, niin sille ei voi mitään.

Pikkuisen pistänyt ärsyttämään, kun mulle vielä viimoisessa lääkärissä sanottiin, että syntyy hetkenä minä hyvänsä eikä missään nimessä ole laskettuun aikaan asti mahassa. Sit toivoin koko ajan, että olisi sinne lasketun ajan lähelle kuitenkin masussa. Nyt sitten alkaa kärsivällisyys loppua kun olisi saanut ipana jo pari viikkoa sit syntyä. Ja on varmaan yli neljä kiloa jo kun venynyt näin pitkään. Mutta ei voi itte valita miten asiat menee. Hirvittää vaan se käynnistys, kun kuullut sen kivuliaisuudesta verrattuna normisynnytykseen.

Sinuna kävisin vyöhyketerapeutilla joka osaa laittaa synnytyksen käyntiin. Itse kävin viikoilla 38 ja sen jälkeen supisteli niin maan pirusti (siis ajoissa alotettiin tuo hoito siksi kävin jo noilla viikoilla) sitten kävin 39+ jotain ja siitä lähti pikkuhiljaa supisteleen ja seuraavana aamuna olikin jo nyytti sylissä.

[QUOTE="Aloittaja";24395474]Pikkuisen pistänyt ärsyttämään, kun mulle vielä viimoisessa lääkärissä sanottiin, että syntyy hetkenä minä hyvänsä eikä missään nimessä ole laskettuun aikaan asti mahassa. Sit toivoin koko ajan, että olisi sinne lasketun ajan lähelle kuitenkin masussa. Nyt sitten alkaa kärsivällisyys loppua kun olisi saanut ipana jo pari viikkoa sit syntyä. Ja on varmaan yli neljä kiloa jo kun venynyt näin pitkään. Mutta ei voi itte valita miten asiat menee. Hirvittää vaan se käynnistys, kun kuullut sen kivuliaisuudesta verrattuna normisynnytykseen.[/QUOTE]

No mulle myös sanottiin ja olin 2cm auki. Supistuksia tuli koko ajan, tullut jo pitkin raskautta, mut nyt viikkoon ei ole tullut, kun pitäis tulla. Muakin pelottaaettä vauva on yli 4-kiloinen. Kaverilla syntyi päivää ennenkuin olis käynnistäneet, 4,3kg. Hänellä oli sama juttu supistusten kanssa ja oli sanottu että syntyy etuajassa.

Juurikin tuon tulehdusriskin takia seksi kielletty ja vähän hurjalta tosiaan tuntuisi senkin takia kun vauvan pään todellakin tuntee tuolta alakautta. Mulla tosiaan uimakieltokin ollut tuon aukeamisen takia : ( Vyöhyketerapia taitaa vaan nyt olla vähän myöhäinen vaihtoehto, kun se käynnistys on maanantai aamuna. Mies on kyllä jaloista noita pisteitä hieronut useampanakin iltana, mutta ei taida ammattitaidottoman hieromisista olla apua.
Ja tuo, että supistelee, muttei sit kuitenkaan lähtöä tule on kanssa niin turhauttavaa. Mulla kaksi ekaa lähtenyt sit ekoista kunnon supistuksista ja menny loppuun asti, niin enköhän nyt ole kärvistellyt jo pisempään sellaisten semi-supistusten kanssa jotka ei sit kuitenkaan rupea kunnolla kovenemaan tai tihenemään : (

No ei varmasti ole mitään seksi kieltoa vaikka paikat olisi auki! Jos kalvot on ehjät ja limatulppa paikoillaan niin ei tulehdusriskiä ole! Sitäpaitsi ei se sperma mikään bakteeri pesä ole... Mä en olisi saanut tuolla logiikalla harrastaa viime raskaudessa ollenkaan seksiä kun paikat oli 2cm auki jo ennen rv 20...

Entäpä jos rupeat vaan sohvalle pötkönpötkön, jalat ylös, otat hyvää syötävää ja leffa tai pari pyörimään. Joillakin on toiminut ihan vain täysi rentoutuminen! :D

Jos ei seksiä halua harrastaa, niin miten olis, auttaisko masturboiminen? Eikös orgasmi kuitenkin aiheuta supistuksia, niin jos ne siitä sitten lähtis käyntiin...? En oo kokeillu, tuli vaan mieleen.

No ei varmasti ole mitään seksi kieltoa vaikka paikat olisi auki! Jos kalvot on ehjät ja limatulppa paikoillaan niin ei tulehdusriskiä ole! Sitäpaitsi ei se sperma mikään bakteeri pesä ole... Mä en olisi saanut tuolla logiikalla harrastaa viime raskaudessa ollenkaan seksiä kun paikat oli 2cm auki jo ennen rv 20...

Multa kyllä kiellettiin, just nimenomaan tosta syystä. Vettäkään ei saa mennä tonne sisälle. Limatulppaa on kyllä vähän jo tullut.

[QUOTE="Eee";24397712]Jos ei seksiä halua harrastaa, niin miten olis, auttaisko masturboiminen? Eikös orgasmi kuitenkin aiheuta supistuksia, niin jos ne siitä sitten lähtis käyntiin...? En oo kokeillu, tuli vaan mieleen.[/QUOTE]

Mulla ei auttanut edes 4 sarjaorgasmia. Pitää varmaan vaan "luovuttaa".

Eka käytte saunassa ja kylvette kunnolla.. sen jälkeen pistät miehes imemään sun nännejä! alkaa supistukset heti :) Terkkari vinkkas mulle silloin kun alkoi LA lähestyä,ja toimi kyllä!

käynnistystä nyt on ainakin turha pelätä!niinkuin jokapaikassa lukee että on kivuliaampaa kuin normisti käynnistynyt,niin joo,voi olla,mnutta mulla käynnistetty 6sta synnytyksestä 1,ja paras kokemus ehdottomasti.supistukset alkoivat heti kipeinä ja säännöllisinä,mutteivat olleet niin pitkäkestoisia,kuin tavallisesti käynnistyneessä.ja oli paljon helpompi kestää.

mulla ois ollu käynnistys keskiviikkona niin poika synty tiiastain ja keskiviikon välisenä yönä itsestään:) kaks ekaa on käynnistetty. ja oli tosi kiva kokemus synnyttää ilman käynnistystä...siivosin illalla hulluna heiluin vähän enemmänkin imurin kans:d ja sit illalla saunaan niin puoli ysiltä alko supitukset ja 23.40 oli nyytti sylissä:)

Eipä siihen oikeasti ole mitään poppakonsteja millä synnytyksen saisi varmasti alkamaan. Ei auta kuin odottaa. Kannattaa ennemmin levätä ja koittaa rentoutua, kerätä voimia synnytystä varten. Laskettuaika minullakin käsillä, joten tiedän kyllä tuskan :)

Yhteistyössä