Millä raskausviikolla olette kertoneet raskaudestanne ihmisille?

Daisy De La Hoya

Aktiivinen jäsen
21.04.2007
5 236
0
36
Vanhemmilenne? Kavereille? Työkavereille?
Miten ootte kertoneet?

Mä kerroin tänään iskälle. :D rv16. Äitille en oo vieläkään kertonut, se kyllä tietää, kun on vakoillut mua netissä (ei sentään täällä:D).
Mies kertoi omille vanhemmilleen jo varmaan rv 10. kavereille kerroin heti, kun plussasin, myös siskolle.
Kaikille on siis nyt kerrottu, paitsi äitille. Se ei tiedä, että mä tiedän, että se tietää. :D
Ai niin, 85v pappani ei tiedä. En osaa kyllä hälle sitä kertoakaan. :/

Ollaan kerrottu sen maagisen rv12 jälkeen.Tai no omalle siskolleni ja mieheni siskolle ollaan kerrottu ehkä aiemminkin,mutta muu suku on saanut tiedon vasta ekan kolmanneksen jälkeen.

Meillä kerrottiin vanhemmille siinä rv 13 kieppeillä, työkaverit on saanut huomata yksi kerrallaan nyt pikkuhiljaa rv 17.. Parhaat ystävät on tienneet jo hyvin varhain, facebookissa olen sanonut jos joku on suoraan kysynyt. Muuten en fb:ssä julista raskauttani..

ekasta rv. 20 kaikille.
tokasta rv. 20 vanhemmille+suku, kavereille aikaisemmin,
kolmosesta rv24 vanhemmille+suku, kavereille aikaisem.
nelosesta rv32 vanhemmille, kavereille paaaljon aikaisemmin

Minusta paistoi alkuunsa kilometrien päähän, joten salaaminen ei onnistunut

Lapsettomalle kaveripariskunnalle en saanut kerrottua ennen vkoa 23 :ashamed: Oli sen verran kova pala heille purtavaksi

Alkuperäinen kirjoittaja öoh:
ekasta rv. 20 kaikille.
tokasta rv. 20 vanhemmille+suku, kavereille aikaisemmin,
kolmosesta rv24 vanhemmille+suku, kavereille aikaisem.
nelosesta rv32 vanhemmille, kavereille paaaljon aikaisemmin

eikö vanhemmat huomanneet ennen rv32? vai ettekö ole näköyhteyksissä usein? :)

rv 8 uskallettiin kertoo lähimmille ja silti tuntu et kerrottiin liian aikasin. keväällä eka raskaus päätty keskenmenoon ja sillon kerrottiin turhan aikasin. Mut ainaki vauvalla on nyt kaikki hyvin ja rv 11 tällä hetkellä menossa. Kaikki oli kyl arvannu et oon raskaana ku en vissiin sit onnistunu tota onnen hehkua peittelee :).

Yhteistyössä