Millä pureminen pois?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Maira

Aktiivinen jäsen
22.09.2009
18 233
7
38
Millä ihmeellä mä saan ton mukulan lopettaa tuon puremisen, oon "purru" takas jne. ei muuta vaikutusta kun 15min raivohuutokohtaus jonka aikana nuori herra odottaa että minä lohdutan häntä kun olen tehnyt väärin, jos en lohduta, tulee parhaimmillaan lyömään ja jatkaa huutoaan..

Vienkö mä sen vaan huoneeseensa lukkojen taakse raivoomaan vai häh?

Pikkuveli oli kova puremaan pienenä. Kun puri, äiti torui ja käski purra itseään, jotta tietää miltä tuntuu. Pureminen jäi itsestään pois, kun huomasi että se sattuu.

[QUOTE="vieras";25048276]Lapsi nauraa jos äiti itkee?? Oho. Ehkä se on jotenkin häiriintynyt mukula. Tai sit sä et osaa näytellä tarpeeks vakuuttavasti :D[/QUOTE]

:D Eikai mua ole näyttelijänlahjoilla sitten siunattu..

Hyvä esimerkki puremistilanteesta joka tapahtu äsken, poika itse laittoi dvd soittimen ja tv:n päälle, ollaan oltu koko päivä liikenteessä joten ajattelin et katsokoot hetken ennen ruokaa, katsoi 5min ja sammutti telkkarin, mä kävin sammuttaa dvd soittimen ja sanoin et sitten loppui telkkarin katsominen kerta sen itse sammutit, muksu veti raivarit käveli sohvan viereen ja puri mua pohkeeseen, kielsin ja siirsin pois niin tuli uudestaan ja puri useaan otteeseen ennenkuin sain sen pois jalan kimpusta..Sen jälkeen meillä onkin huudettu, siitäkin huolimatta että koitin tuossa jo ottaa syliin yms.. Mut ei anna ottaa lähelle...

Kai mä en vaan osaa..

Yhteistyössä