Millä pesen vauvanvaatteet?vai te pesette?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiitos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiitos

Vieras
Tyttärelleni on tullut atooppista ihottumaa ja epäilen pesuainetta että se ärsyttäisi ihoa.
itse pesen omani+miehen oman woolite merkkisellä pesuaineella ja on aika voimakas tuoksukin tuossa mutta ei ärsytä meidän ihoa.

ja pesettekö erikseen vauvanvaatteet vai samassa muiden pyykkien kanssa?

olen pessyt kirpparilta ostetut + muutkin uuden vauvanvaatteet ihan samassa meidän vaatteiden kanssa.

ja nyt mietin et pitäisikö vaihtaa kokonaan johonkin muuhun merkkiin.
esim: minirisk tai erisan?
en tykkää Lv:n aineista joten ne unohdan heti.
vai olisiko jotain muuta?

hajusteeton + mieto aine??? Erikseen voi pestä jos siltä tuntuu?? EN muista suositteliko neuvola?? ITte pesisin samassa.....niin paljon tulee kuitenkin yhestä vauvasta lika pyykkiä?? + onhan vauva muutenkin koko ajan kosketuksissa ittes vaatteisiin

Kannattaa valita hajusteeton zeoliititon pesuaine. Miniriskin jauheessa on zeoliittia, nesteessä ei.

Minä käytän nykyään BioLuvilin hajusteetonta pikkujättiä.

minä pesen kaikkien pyykit baby pulverilla juuri sen takia kun vauvalla atooppinen ihottuma.. yleensähän nuo fosfaatti ja zeoliitti aiheuttaa nuita allergioita+koneen rikkoutumista, eli fosfaatitonta ja zeoliititonta pesuainetta suosittelen tai sitten pelkällä vedellä peset, koska nykyisin pesukoneet niin tehokkaita että pesee ilman aineitakin ihan puhdasta.

Yhteistyössä