Millä pesen pehmolelun jossa edessä nappeja mitä painamalla tulee ääni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Bansku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

"Bansku"

Vieras
Anoppi toi 7 kk vauvallemme joululahjaksi pehmolelun missä on kiinni alla ja edessä muovinen alusta missä nappeja mitä painamalla tulee ääniä. Lelu oli kirpparilta ostettu, likaisen ja hyvin kuolatun näköinen. Oli siis vielä se kirpparin tarra hintalappukin kiinni. Enhän minä voi tuollaista pattereilla toimivaa osittain muovista lelua koneeseenkaan laittaa.

Vaatteita (siistejä) olen kirpparilta ostanut kun ne voi pestä samoin sitteri, hoitopöytä yms. Ollaan ostettu käytettyinä mutta lelut olen halunnut ostaa uusina kun jotenkin ällöttää kun vauva ne kuitenkin laittaa suuhun. Toki nyt kun oppi ryömimään nuolee kaikkea mahdollista mutta silti tuosta lelusta tuli heti mieleen etten sitä halua vauvallemme antaa ennen kunnon pesua kun näytti niin nuhjaiselta ja jos on ollut ensin likaisena jonkun kaapissa pitkään ja sitten vielä kirpparilla kaikkien hipelöitävänä. En tiedä miksi minua ällöttää kirppareiden nuhjaiset lelut mutta en nyt vaan osaa asennoitua niin, että saahan se vauva muualtakin likaa maistella. Mutta pakkohan tuo on varmaan antaa kun anoppi hehkutti jo muutama viikko sitten, että on ostanut todella hienon lelun lapsellemme lahjaksi.

Niin ja lelu oli avonaisessa pussissa eli en ole paketteja mennyt avaamaan :D

Yhteistyössä