Millä perusteella muotoilevat alusvaatteet ovat huijausta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hvala
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hvala

Vieras
Käytän usein. Kyllä mä tiedän paljonko painan ja mikä mun BMI on. Lisäksi tiedän oman vyötärönympärykseni ja nään itseni päivittäin alasti. En todellakaan luule, että olen oikeasti laihtunut kiloja, kun puen ne massua litistävät kalsarit jalkaani?!
Muiden huijaamista? Millälailla? Siis miksi joku muu kiinnostuisi siitä miltä näytän? Sittenhän kaikki meikit, ripsivärit yms ovat myös muiden huijaamista. vtt* sulla oikeesti ole mustat ripset! Ripsari pois! Sä huijaat!

Jos joku kysyy neuvoja, miten näyttää hoikalta lauantaina firman juhlissa. Ehkä henkilö onkin juuri päättänyt, että nyt mä laihdutan. Harmi vaan kun se laihdutustulos ei ole muutamassa päivässä niin kovin näkyvä. EIkö silloin voisi näyttää kauniimmalta ja olla edukseen esim. jonkun litistyssukkisten avulla?

Mä sitäpaitsi olen normaalipainoinen ja hoikkakin. Mahapiiiloon pikkareilla olen vielä hoikempi. Kyllä mun mies näkee mua ihan tarpeeksi alasti, etten mä sitäkään huijaa.
Mulla on mukavampi ja itsevarmempi olo näin ja ei ne kalsongit ole mun mielestä pätkääkään epämukavat.
Tuli vaan mieleen :)

Muistakaa pilke silmäkulmassa.

Kyllä mäkin juhliin saatan laittaa muotoilevat sukkahousut. Miksei sitä nyt voi jokainen laittaa mitä haluaa. Ainahan on eduksi näyttää paremmalta. Ei se mitään huijaamista ole.

kyllä mä käytän KAIKKIA mahdollisia konsteja kun pikkujouluihin lähden!

Siis tissiliiveihin menee extra-täytettä, keskivartalo saadaan makkarattomaksi ja ennen kaikkea löllymättömäksi muotoilevalla bodyllä tai korseletilla, perse ja reiset sullotaan control top -sukkiksiin.

Hiukset laittaa kampaaja ja naamariin pakkelia (en meikkaa arkisin lainkaan, vaikka tarttiskin...)

Hahaa! Ja tässä lahjapakkauksessa tunnen itseni lähes kauniiksi, parin drinksun jälkeen _tiedän_ olevani kaunis ja loppuillasta niin väliä...

muuten, nuo kaikki em. vimpaimet estää kaksi asiaa: liiallisen juopumisen (koska liian kännissä ei pysty käymään vessassa ja laittamaan niitä kaikkia takaisin pakoilleen) ja seksin harrastamisen (koska en todellakaan ikinä koskaan ole niin kännissä, että kehtaisin näyttää moiset läskinlitistimet/tissintörröttimet JA selluliittiini-raskausarpeni-suonikohjuni jollekin kännipanolle.

En mä ainakaan noin ajattelis. Mutta itse en käyttäisi moista, koska tuntuisi ikävältä tietää, ettei vartalo näytä siltä oikeasti. Ja sitäpaitsi ne on varmaan ihan kamalia makkarankuoria.

No jos on ylimääräistä, niin silloihan se tuntuu kivalta: Vartalo ei näyä oikeilta. Eikö se ole hyvä asia silloin? Näyttää paremmalta, hoikemmalta.

Mun mielestä muotoilevat alusvaatteet ei oo epämukavia.

Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25161853:
En mä ainakaan noin ajattelis. Mutta itse en käyttäisi moista, koska tuntuisi ikävältä tietää, ettei vartalo näytä siltä oikeasti. Ja sitäpaitsi ne on varmaan ihan kamalia makkarankuoria.

No itse sen tietää enivei. Ja naispuoleiset kollegatkin tietää.

Kun katsoo alasti peiliin, niin näkee kyllä, että ennen pitkää joutuu seksistä maksamaan...

MIKSEN saisi edes kerran vuodessa näyttää "ihmiseltä"?

Ja mikä sen eron tekee, on se, että se estää sitä ihraa löllymästä. Senttiäkään se ei pienennä, mutta kun ei lölly, eikä ole makkaroita, niin näyttää kauniimmalta.

Käytän mä arkenakin jos laitan hameen. Pömppömaha ja hame on kaamea yhdistelmä.

(se, miksen pysy hoikkana on ihan toinen juttu. liittyy mm siihen että olen herkkusuu ja että nälkäisenä olen kuin perseeseen ammuttu)

En käytä moisia, koska en pidä niitä mukavina, mutta muuten kyllä kuljen eri näköisenä kun olen oikeasti. Suoristan esimerkiksi välillä hiukseni, vaikka ne on oikeasti luonnonkiharat tai meikkaan tummat renkaat silmien alta piiloon. Tai laitan korkokengät, jotka saa mun jalat näyttämään pidemmiltä. Aika moni muuttelee ulkonäköään värjäämällä tai kihartamalla hiuksia, meikkaamalla jne.

Yhteistyössä