Millä paha haju lapsen goretex-talvikengistä pois?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kengät oli viime talven käytössä, ja alkoivat haista pahalle. Tuuletin pari päivää ulkona, ei auttanut. Pesin lopulta koneessa ja vein varastoon. Nyt hain ne varastosta, ja edelleen sama haju. Kertokaa miten ihmeessä saan hajun kengistä pois? Tosin taidan käyttää tämän talven kuomia lapsella, eivät ainakaan haise...

Etkö yhtään mieti hajun sijaan sitä hajun lähdettä ja miten se imeytyy lapsesi verenkiertoon jaloista?
Tuskin on mitää luontaistuote vitamiinia ku siellä haisee

Meniskö ne kengät vielä sit tänä talvena? Ja millanen haju ja minkä ikäinen lapsi? Ilmeisesti hikeä? Ostaisin uudet kengät tänä vuonna, ehkä eri merkkiä, mut sit olis kiinnitettävä huomiota niiden hoitoon. Jos jalka hikoaa helposti, niin joka käytön jälkeen tuulettumaan, pohjalliset irti. raikastussuihketta voi välillä yrittää käyttää. Niin ja sit pitäis vielä olla mieluiten joku muu kuin puuvillasukka, joka taatusti hiotessaan ei laske kosteutta ulos.

Reilusti etikkaa kenkään likoamaan, se poistaa hajut.
Sen jälkeen normaalisti peset ja kuivatat hyvin ennen käyttöä.
Etikka ei ole myrkyllistä tai haitallista ja Eiroshopperin etikkaa myydään isossa litran pullossa

Meillä toimi kunnon pesu ja sitten vähän sitruunan tuoksu ja pakastimeen pariksi päiväksi

Poika oli kävellyt koko talven niillä niin kengät olivat vähän likaiset. Sitten hänellä oli ne ainan jalassa myös kun kävi kaverin luo missä oli navetta niin gore-tex kengät olivat vähän sotkuisia

itselläni on myös goretex kengät, joita olen käyttänyt pari talvea. Tosi hyvät,
mutta nyt alkaa olemaan sama ongelma eli alkavat haisemaan. Olen käyttänyt sellaista tuotetta kuin stuffits, jonka saa esim. sportnexin verkkokaupasta
(www.sportnex.fi). Tuote on suunniteltu nimeomaan poistamaan hajun ja kosteutden. Itselläni tuote on ainakin toiminut tosi hyvin. Lisäksi sen voi laittaa käyttöön suoraan joka kerta, kun ottaa kengät pois. Eli tosi helppo käyttää.

itselläni on myös goretex kengät, joita olen käyttänyt pari talvea. Tosi hyvät,
mutta nyt alkaa olemaan sama ongelma eli alkavat haisemaan. Olen käyttänyt sellaista tuotetta kuin stuffits, jonka saa esim. sportnexin verkkokaupasta
(www.sportnex.fi). Tuote on suunniteltu nimeomaan poistamaan hajun ja kosteutden. Itselläni tuote on ainakin toiminut tosi hyvin. Lisäksi sen voi laittaa käyttöön suoraan joka kerta, kun ottaa kengät pois. Eli tosi helppo käyttää.

Ostin omiin ja lasteni kengiin tuotteen sportnex verkkokaupasta ja kengämme
on nykyisin hyväntuoksuiset pahan hajun sijaan. Tuote laitetaan kengiin sisään ja se poistaa pahan hajun toiminut tosi hyvin eikä tarvitsen käyttää mitään aineita.