Millä muistaa lapsen osaston hoitajia pk:ssa? Vinkkejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Ei, ei ole pakko muistaa, mutta haluan.
Mietin jokaiselle muumimukia, mutta taitaakin tulla aika kalliiksi kun hoitajia on muistaakseni kaikkineen 5...

Mitä muuta olisi sellaista et voisi viedä. Onko hoitajia täällä paikalla?
Mitä haluaisitte :)?

Esim. orvokin ruukussa sain kerran. Se oli kiva, istutin sen omalle pihalle ja se ilostutti pitkälle kesään.
Ja yksi minkä olen säilyttänyt, on taikataikinasta tms. piparkakkumuotilla painettu pieni sydän, jossa takana magneetti. Se on jääkaapin ovessa kiinni ollut jo monta vuotta...

Teetä, kahvia keksejä, suklaata, kynttilöitä, lautasliinoja. Itse olen päiväkodissa töissä, ja pidän näistä "helposti kulutettavissa olevista" tuotteista. Yksi lapsi toi piknikkassin, (valmistajan toimesta valmiiksi pakattu), ja siinä oli mm. keksejä, sipsejä, dippikastikepussi. Hyvä idea mun mielestä. :)

Hoitajat, minkähintainen on mielestäsi OK? Meillä on lapset kahdessa eri ryhmässä ja hoitajia on yhteensä 9, joten en pysty hirveän kallista ostamaan. Onko noloa?

[QUOTE="tomaatti";28520511]Hoitajat, minkähintainen on mielestäsi OK? Meillä on lapset kahdessa eri ryhmässä ja hoitajia on yhteensä 9, joten en pysty hirveän kallista ostamaan. Onko noloa?[/QUOTE]

eipö ole noloa,osta joku edullinen kukka(vaikka vain yksi ruusu gerbera tms.).Pienet muumi käsipyyhkeet on suht edullisia ja laadukkaita.Johonkin posliinimukssin voi ostaa karkkeja ja kääriä sellofaaniin.Tai sitten teet kuivakakun,josta voivat nauttia yhdessä kahvihuoneessa.

Yhteistyössä