Millä mies perustellut ettei halua naimisiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja avo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

avo

Vieras
Oma miehenne tai jos tiedätte muiden perusteluja? Uskotteko niitä perusteluja vai pidättekö vain tekosyynä sille, ettei halua tehdä niin suurta sitoumusta? Kun lapsethan ei miesten mielestä yleensä kai niin paljon sido kuin naimisiinmeno.

Mun mies sanoo aina, että haluais naimisiin, mutt ei uskalla kosia mua, koska ei voi olla varma vastauksesta :). Eli kai se niin on, ett mun pitäisi kosia, sillä hänen vastauksensa tiedän jo.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Mun mies sanoo aina, että haluais naimisiin, mutt ei uskalla kosia mua, koska ei voi olla varma vastauksesta :). Eli kai se niin on, ett mun pitäisi kosia, sillä hänen vastauksensa tiedän jo.

No, mut voithan sanoo, että yllätä joskus ;) kai se siitä tajuu.

Ongelma voi olla siinäkin, ettei halua naimisiin juuri sinun kanssasi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ongelma voi olla siinäkin, ettei halua naimisiin juuri sinun kanssasi.

ja siksi koska sä olet näin marttyyri, sulla ei varmaan ole ollenkaan miestä?

ne tosiaan ajattelee että kun on avioliitossa, on vaikeampi erota. Siitä voi tietää ettei se ole täysillä rakkaudella mukana jos ei suostu avioon. Lapset suhteessa kun ei laissa sido mitenkään sen kummemmin, ukko voi häippästä vaikka miten helposti. Maksaa elareita jos jaksaa.

"Olet liian nuori sitoutumaan" (olin 17v), toinen tapaus oli sitten sen kaltainen mies, että hän ei halua rajoittaa tuntemuksiaan; sehän olisi uskottomuutta kaikkia muita kohtaan.

ne tosiaan ajattelee että kun on avioliitossa, on vaikeampi erota. Siitä voi tietää ettei se ole täysillä rakkaudella mukana jos ei suostu avioon. Lapset suhteessa kun ei laissa sido mitenkään sen kummemmin, ukko voi häippästä vaikka miten helposti. Maksaa elareita jos jaksaa.

Niin se varmaan on. Kyllä mies suostuisi, jos oikeasti haluaisi sitoutua. Takaportti aina auki, jos vaikka se elämän nainen löytyisi (tai mistäs sen tietää, jos on löytynytkin jo, mutta ei vaan saa sitä...)

Lapsia on helppo tehdä ja varsinkin jos ikää on jo päälle kolmekymmentä niin osa miehistäkin ajattelee, että nyt pitää jo ne lapset tehdä, etsitään se elämän nainen myöhemmin. Tai voihan sitä haluta uskotella itselleenkin, että tässä näin on hyvä, mutta ei kuitenkaan halua naimisiin, koska alitajuisesti haluaakin jotain muuta, odottaa jotain toista. Tää on tätä nykyaikaa, ennen sitouduttiin, nyt ei enää niinkään.

mun mies sano että vois samantien mennä maistraatissa naimisiin mutta hän ei halua alkaa "askartelemaan" häitä varten. Kallista on myöskin naimisiin meneminen perinteisellä tavalla.Minä taas haluan kirkkohäät ja juhlat.

Mitäs mä käytin tekosyinä... No toi etten halua kirkkohäitä tai mitään prinsessajuttuja kuitenkaan, ihan hyvähän meillä on näinkin, mitä meidän kahdenkeskinen juttumme kenellekään kuuluu... Olen siis nainen ja välttelin miehen sinnikkäitä kosintoja. Onneksi. Sen oikean kanssa menin naimisiin alle vuoden seurustelun jälkeen.

Mitäs mä käytin tekosyinä... No toi etten halua kirkkohäitä tai mitään prinsessajuttuja kuitenkaan, ihan hyvähän meillä on näinkin, mitä meidän kahdenkeskinen juttumme kenellekään kuuluu... Olen siis nainen ja välttelin miehen sinnikkäitä kosintoja. Onneksi. Sen oikean kanssa menin naimisiin alle vuoden seurustelun jälkeen.

Niin se taitaa olla, että jos oikeasti haluaa naimisiin sitä ei keksi mitään ihme tekosyitä miksei nyt voida mennä. Ja onko se toisestakaan kivaa, jos sitten se oma kumppani menee vain velvollisuudesta naimisiin. Vähän sama kuin jos painostaa toista lapsentekoon vaikka toinen ei halua. Osa ihmisistä sitten suostuu tarpeeksi kauan vastaan räpiköityään. Kyllä mulle on selvä merkki se, jos toinen alkaa selitellä, että en halua sitä ja tätä tai tuota ja siksi ei nyt kun ja kun...

Alkuperäinen kirjoittaja juu:

Niin se taitaa olla, että jos oikeasti haluaa naimisiin sitä ei keksi mitään ihme tekosyitä miksei nyt voida mennä. Ja onko se toisestakaan kivaa, jos sitten se oma kumppani menee vain velvollisuudesta naimisiin. Vähän sama kuin jos painostaa toista lapsentekoon vaikka toinen ei halua. Osa ihmisistä sitten suostuu tarpeeksi kauan vastaan räpiköityään. Kyllä mulle on selvä merkki se, jos toinen alkaa selitellä, että en halua sitä ja tätä tai tuota ja siksi ei nyt kun ja kun...

Olen samaa mieltä.

Uusimmat

Yhteistyössä