Millä mä saan ton tytön nukkumaan..??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja p
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

p

Vieras
Mä en kestä enää, puolivuotias ei suostu iltasin nukkumaan. Kohta pari viikkoa ollut tätä samaa, nukahtaa ensin ihan normaalisti, mutta herää tunnin tai parin päästä eikä nukahda millään uudestaan.

Millä mä saan ton nukkumaan? Vaippa on kuiva, syönyt on niin paljon ettei suostu enää maistamaankaan. Ei pitäs sattua mihinkään...
Mitä mä teen??

En jaksa, oon itekin kipee ja haluaisin vaan nukkumaan :/

Kirjoititkos miun näppiksellä?
Täällä sama homma ´puoli vuotiaan pojun kanssa. Tunnin huus sängyssään ja nostin tuohon olkkariin sitteriin... nyt istuu siinä tyytyväisenä ja puuhaa omiaan... Huoh!
Kerro sitten, jos saat tyttösi nukkumaan, että millä ihmeellä onnistuu! :wave:

Voi että on muuten tylsä tilanne, itellä on ollu ihan samankaltaista. :hug:
Jos se yhtään lohduttaa niin tuo vaihe menee ohi... mutta yritä istua sängyn vierellä, silittele selkää/vatsaa/päätä, tarjoa hieman vettä jos mikään noista ei auta niin sylitä hetken aikaa ja yritä sitten laittaa sänkyyn uudelleen.

Voimia ja jaksamista!

meillä ei oikein ole päivisin mitään rytmejä, poika nukkuu kun nukuttaa ja on hereillä, kun ei nukuta. Pitäsköhän sitten antaa nukkua vain kerran päivässä? Eix tuossa iässä kuuluis vielä nukkua useammin? Luulen ainakin, että sitä on päivällä ihan mahdoton ainakaan alkaa valvottaan... =/

Meillä on ryömittykin jo kohta kuukaus, että ei voi johtua oikein kai siitäkään. Nyrkkejään on syönyt jo kuukauden niin, että olen ollut varma, että tulee hampaita, mutta ei.
Kyllähän se nytkin tuossa haukottelee välillä, mutta ei varmasti nuku, jos vien sänkyyn...

Ei se nuku kun yhdet parin tunnin päikkärit tai sitten parit lyhyemmät.
Olen yrittänyt pitää hereillä iltapäivällä, muttakun reppana väkisin nukahtaa aina kuuden maissa. Tosin ei tänäänkään nukkunut kun alle 30min.

Mut voimat on kyllä vähissä, kun sit kun tuo on hereillä niin se kirkuu ja mesoaa kun on huomannut miten mukavalta oma ääni kuulostaa. Ja sit jos kauhee metakka on, niin esikoinen ei saa nukuttua ja sit on kaks hilluvaa muksua hereillä :/

Kun mä oon ihan kaikkea kokeillut jo. Kun siis on jo varmaan pari viikkoa ollut tätä samaa.
En keksi enää keinoja :(
Ukkokin on koko yön taas töissä, ei oo siitäkään mitään apua.

Alkuperäinen kirjoittaja enga:
Onko oppinu jotain uutta ? ryömimään ? hampaita tulossa ? Nuo voipi valvottaa pientä

Ryömimään oppi reilu viikko sitten. Hampaista ei tietoa, viimiset 5kk varmaan on hinkattu ikeniä ja kuolattu hirveästi..

Yhteistyössä