Millä mä saan ton pojan nukkumaan????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äippä

Vieras
Äh. Poika ei taas nuku. On väsynyt, mutta ei suostu nukkumaan. Yritän siis omaan sänkyynsä saada tota 1v 2kk ikäistä lasta nukkumaan. On nukkunut omassa sängyssään ihan vauvasta asti, eli on siis tottunut.
Nyt ollut muutamana iltana hirveitä huutokohtauksia. Huuto rauhoittuu kun otan syliin, mutta jos lasken takaisin sänkyynsä ja poistun huoneesta niin huuto alkaa taas.
Huuto on ihan väsymys huutoa varustettuna esiuhmaajan kiukku huudolla.
Pää alkaa räjähtämään... Nyt olen 1,5h kuunnellut sitä. Välillä tietysti olen huoneessa käynyt ja ottanut syliin yms. Ja koitin sitäkin, että jäin sängyn viereen tuolille istumaan. Oli hiljaa, mutta leikkii vain tuteillaan.

Aamulla olisi aikainen herätys, eli poika olisi saatava nukkumaan..

Reilun vuoden iässä meillä lapsilla on ollut eroahdistusta, eli jos en ole näkyvissä on alkanut huuto- Ja nimenomaan silloin kun ovat herkimmillään, eli kipeitä, väsyneitä yms jolloin hellittelyä kaipaavat eniten.

Meillä on koitettu mennä nukkumaan seitsemältä, kahdeksalta... Heti kun poika on vähänkin osoittanut väsymyksen merkkejä. Ei auta..
Nyt se tossa sitten puuhailee omiaan, kun ei viereenkään suostunut nukahtamaan.. Sitäkin tossa kokeiltiin 45min ajan..

Kohta ajattelin kokeilla uudestaan.. Pakko...

Meillä on nyt ollut kauhukohtauksia. Eli on herännyt yöllä huutamaan. Eroahdistusta oli pari kuukautta sitten, nyt reilu kuukauteen ei ole ollut mitään. Muuta kun nyt sitten..

Kiitos teille vastauksista :)

Alkuperäinen kirjoittaja Äippä:
Äh. Poika ei taas nuku. On väsynyt, mutta ei suostu nukkumaan. Yritän siis omaan sänkyynsä saada tota 1v 2kk ikäistä lasta nukkumaan. On nukkunut omassa sängyssään ihan vauvasta asti, eli on siis tottunut.
Nyt ollut muutamana iltana hirveitä huutokohtauksia. Huuto rauhoittuu kun otan syliin, mutta jos lasken takaisin sänkyynsä ja poistun huoneesta niin huuto alkaa taas.
Huuto on ihan väsymys huutoa varustettuna esiuhmaajan kiukku huudolla.
Pää alkaa räjähtämään... Nyt olen 1,5h kuunnellut sitä. Välillä tietysti olen huoneessa käynyt ja ottanut syliin yms. Ja koitin sitäkin, että jäin sängyn viereen tuolille istumaan. Oli hiljaa, mutta leikkii vain tuteillaan.

Aamulla olisi aikainen herätys, eli poika olisi saatava nukkumaan..

Kellään vielä esiuhmaa ja esimurkkua.

Yhteistyössä