Millä korjata välit vanhempiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itku

Vieras
Olen raskaana. Vahinkoraskaus, mutta pakko pitää lapsi. Lapsen isä ei kuvioissa. Haluais olla mutta vihaan sitä tän raskauden takia niin paljon varsinkin kun meni välit vanhempiin.:(

Eli meidän uskonto kieltää esiaviollisen seksin ja sen takia vanhempani eivät voi hyväksyä raskauttani. Heidän arvonsa laskee koko yhteisössä tämän takia ja minut on suljettu nyt perheen ulkopuolelle.
Ikääkin vasta hätinä 20.

Onko vinkkejä kuinka saisin korjattua välini vanhempiini?

Tuskin voit itse tehdä asialle nyt mitään, ehkä aika parantaa haavat? Voivat olla vielä aluksi niin sanotusti shokissa.

Juolahtipahan vaan mieleeni että ethän kanna lapselle niin sanotusti kaunaa kun hän syntyy? Tuli vaan jotenkin sellainen olo tuosta kirjotuksesta kun vanhempasi pistivät välit poikki ja sulkivat sut ulkkopuolelle, vihaat miestä raskauden takia... Kai silti rakastat vauvaa?

No eipä ole vinkkejä. Luulenpa,että kyllä vanhempasi haluavat lopulta olla lapsen kanssa tekemisissä ja hyväksyvät tilanteen. Jotenkin tuntuu, että heillä herää myöhemmin kiinnostus lasta kohtaan. Ota miehesi takaisin, ei kannata pilata suhdetta mieheen vanhempien takia. Lapsella on hyvä olla kumpikin vanhempi. Ei se kuitenkaan ole pelkästään miehesi syy se raskaus.

Alkuperäinen kirjoittaja xyz:
Voisitko korjata välejä lapsen isään mitenkään? Jos mies on yhtään kunnollinen niin siitä on korvaamatonta apua lapsen kanssa.

En korjaa. Oli vain yhden illan juttu. Siis mun puolelta. Mies olis valmis vaikka naimisiin. Minä en.

Ja en tiedä pidänkö tästä lapsesta..Aika näyttää..

Alkuperäinen kirjoittaja Jamssi:
Tunnetko edes tätä miestä kunnolla jos teillä oli vain yhden illan juttu? Jos vaikka mieli muuttuu tutustumisen jälkeen?

Aika hyvin tunnen. En halua vielä sitoutua näin nuorena. Ehkä sitten kun olen 30.:)
Eiköhän me laspen kanssa pärjätä vaikka ilaman vanhempiani sitten. En halua että heitä suljetaan yhteisön ulkopuolle. Ovat sen verran arvostettuja siellä.
Ja voihan olla että kun lapsi isompi ottavat yhteyttä taas ja haluavat tutustua lapseen.

Yhteistyössä