V
vieras
Vieras
Mikähän nyt on, kun jääkaappi ei hievahdakaan kun yritän vetää sen irti seinästä. Tarve olisi akuutti, koska kaappi on valuttanut lattialle hieman vettä, joten pitää päästä imuroimaan takaseinä ja katsomaan, onko poistovesiletku tukossa. Kun nostan kaapin etureunasta, se ei liiku mihinkään. Me ei olla tässä asuessamme pariin vuoteen kaappia siirretty, joten siksikin olisi korkea aika. Edelliset asukkaat toivottavasti ovat sitä liikutelleet.
Mutta siis - voiko siellä olla jotain juttuja, jotka pitäisi irrottaa ennen kuin sitä vedetään? Käyttöohjeessa ei lukenut mitään. Siihen on vielä tehty laminaatti niin että jääkaappi on vanhan muovimaton päällä ja laminaatin raja tulee siihen eteen, joten täytyisi hiukan nostaa sitä ylös ja sitten vetää. Takana näyttäisi olevan pienet pyörät. Mutta se ei liikahda milliäkään. Voimaa mulla kyllä pitäis olla, ja painavimmat jutut olen kaapista poistanut.
Mutta siis - voiko siellä olla jotain juttuja, jotka pitäisi irrottaa ennen kuin sitä vedetään? Käyttöohjeessa ei lukenut mitään. Siihen on vielä tehty laminaatti niin että jääkaappi on vanhan muovimaton päällä ja laminaatin raja tulee siihen eteen, joten täytyisi hiukan nostaa sitä ylös ja sitten vetää. Takana näyttäisi olevan pienet pyörät. Mutta se ei liikahda milliäkään. Voimaa mulla kyllä pitäis olla, ja painavimmat jutut olen kaapista poistanut.