Millä jääkaappi irti seinästä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mikähän nyt on, kun jääkaappi ei hievahdakaan kun yritän vetää sen irti seinästä. Tarve olisi akuutti, koska kaappi on valuttanut lattialle hieman vettä, joten pitää päästä imuroimaan takaseinä ja katsomaan, onko poistovesiletku tukossa. Kun nostan kaapin etureunasta, se ei liiku mihinkään. Me ei olla tässä asuessamme pariin vuoteen kaappia siirretty, joten siksikin olisi korkea aika. Edelliset asukkaat toivottavasti ovat sitä liikutelleet.

Mutta siis - voiko siellä olla jotain juttuja, jotka pitäisi irrottaa ennen kuin sitä vedetään? Käyttöohjeessa ei lukenut mitään. Siihen on vielä tehty laminaatti niin että jääkaappi on vanhan muovimaton päällä ja laminaatin raja tulee siihen eteen, joten täytyisi hiukan nostaa sitä ylös ja sitten vetää. Takana näyttäisi olevan pienet pyörät. Mutta se ei liikahda milliäkään. Voimaa mulla kyllä pitäis olla, ja painavimmat jutut olen kaapista poistanut.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
se voi olla se kato et sul ei oo yhtään voimii. Mars salille.

Vasta 10 vuotta olen salilla käynyt.

Kaipaisin jotakin oikeita neuvoja nyt. Ei olis kiva kutsua huoltomiestäkään pelkästään sen takia ettei pääse itse katsomaan vikaa.

se voi olla se kato et sul ei oo yhtään voimii. Mars salille.

Vasta 10 vuotta olen salilla käynyt.

Kaipaisin jotakin oikeita neuvoja nyt. Ei olis kiva kutsua huoltomiestäkään pelkästään sen takia ettei pääse itse katsomaan vikaa.

ota steroideja

Tai sitten jos on alta niin paskainen, että on jämähtänyt kiinni. Jos nyt jotenkin saat etureunaa nostettua, niin koita laittaa matto siihen alle ja sen avulla vetää. Tsemppiä!

Alkuperäinen kirjoittaja r:
Tai sitten jos on alta niin paskainen, että on jämähtänyt kiinni. Jos nyt jotenkin saat etureunaa nostettua, niin koita laittaa matto siihen alle ja sen avulla vetää. Tsemppiä!

Oon alta putsannut sen verran mitä saa ritilän irrottamalla, ei siellä ihmeitä näkynyt. Yritetään. Jos ei onnistu niin kai se on kutsuttava huoltomies, saa sitten samalla katsoa miksi se valuttaa vettä.

likaa se varmaan. ei tarvii paljoo olla, kun ei hievahdakkaan ensin. matto alle ja yrittää nostaa sitä takareunaa hiukan, että räpsähtää irti likasesta alustasta.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Kerro sitten miten kävi. ;) Tsemppiä!

Saa nähdä :) Saan kohta kaverin sentään apuun, mutta käyn sitten kertomassa jos muistan ja jos en makaa litistyneenä kaatuneen jääkaapin alla. Tai menetä hermojani totaalisesti ja hyppää järveen.

Ai niin, unohdin käydä kertomassa. Ei jääkaappi tosiaan irronnut seinästä millään ilveellä. Muutamaan päivään se ei vuotanutkaan, mutta nyt tänään sulattaessaan itseään tuli taas lammikko lattialle. Olin onneksi varautunut pyyhkein, ettei vesi pääse pilaamaan lattiaa. Huolto on tilattu, pääsenpähän sitten samalla imuroimaan takaseinän kun huoltomiehellä varmaan on omat keinonsa kaapin irrottamiseen. Ilmeisesti sulavesiallas rikki tai täynnä tai letku tukossa tai jotain. Pääasia että saadaan kaappi kuntoon ennen matkaamme, ettei ole vesivahinko odottamassa kun tullaan kotiin.

Yhteistyössä