Millä ja milloin saan bulimian aiheuttamat rytmihäiriöt loppumaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Puolen vuoden ajan oksentelin, mutta vaikka en ole enää muutamaan kuukauteen oksentanut kertaakaan, rytmihäiriöt jatkuvat. Ennen oksentelua minulla ei ollut ikinä rytmihäiriöitä ja nyt on päivittäin 5-30 kertaa.

Onko jotain keinoja millä nämä saa loppumaan tai onko tietoa kuinka kauan elimistöllä kestää toipua itsestään?

Muuten on asiat nyt hyvin mutta nämä rytmihäiriöt muistuttavat pahasta ajasta.

Sinulla on vissiin kalium arvot matalalla. Syö perunaa, ruisleipää, kasviksia, maitotuotteita ja banaania

Tai sit olet kuiva!!!!! Kuivana kaliumarvo nousee.
Et voi tietää ilman verikoetta.
Jokatapauksessa sun tapauksessa rytmihäiriöt ei ole mikään pikku juttu.

Tai sitten sait bulimialla vaurioitettua munuaisias ja se kalium arvo on sen vuoks korkealla. Asia ei kuule välttämättä korjaannu itsestään.

Käyt nyt jokatapauksessa mittauttaa päivystyksessä sen kaliumin. Ihan jo tänäänkin voit mennä

Mitkä vitaalit? En tiedä minkä tyyppistä nämä rytmihäiriöt ovat, mutta tuntuu muljahduksia ja syke nousee todella herkästi korkealle. Ja mulla on alkanut tuntua sydämenlyönnit niin voimakkaina että välillä tunnen ne ilman että koitan kädellä - aiemmin en meinannut löytää pulssia etsimälläkään.
Ja pahimmat muljahdukset aiheuttaa ihan lyhytkestoisen pahan olon.

Saan hyvin nukuttua. Mutta ahdistusta on ja erittäin lievä paniikkihäiriö tuntuu vähän pahentuneen. Esim. auton ratissa tuntuu välillä että adrenaliini nousee niin korkealle että tajunlähtö ei ole kaukana. Viimeinen vuosi on ollut hyvin rankka, olin burn outin rajoilla ja mies masentuneena, pienet lapset ja vaikka mitä. Erokin meinasi tulla.

Syön melko terveellisesti. Kahvista pitäisi luopua koska se lisää rytmihäiriöitä. Auttaisiko ihan suolan lisääminen ruokavalioon? Syön kyllä leipää keskimäärin 1 siivun päivässä, ja siinä voita ja juustoa, mutta muuten suolan saanti on olematonta.

Voi itku, mä en kyllä tiedä kuinka saisin lääkärissä selitettyä asian. Varmasti saan paniikkikohtauksen tai sitten vaan itken ;(

Yhteistyössä