millä ihoa tasasemmaks..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lalley
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lalley

Vieras
no siis ku sain poikaa oottaessa paaaaljon raskausarpia kovasta rasvailusta huolimatta ja nyt arvet jonku verran vaalenneet joten se niitten väri ei oo niinkään mun murhe vaan noi syvät rannut :( joten aattelin täältä kysästä oisko kellää mitään hyvää konstia millä sais iho hieman tasottumaan ja myös tota arpi kohtaa..? onko kukaan koittanut tota avitcidia..? akneen tai raskausarpiin, ihan sama. oon ikionnellinen jos joku osais jotain vinkkiä mulle heittää et sais tota ihoa vähän tasottuun :)!

Alkuperäinen kirjoittaja baby2003:
Voi kun tietäis vaan.... :/

hitsit, ku mä oon lukenu tosta avitcidista paljon hyvää netissä.. että auttas oikeesti raskausarpiin ja olis kiva kuulla lisää kokemuksia, vaikka iha niiltä jotka käyttäny akneihoon, ku siihenhän se on oikeesti tarkotettu. ja muitaki hyviä vinkkejä.. jos niitä edes on =/ mut mä oon ite koittanu jo mikrohiontaa ja sitä kyllä suosittelen mutta se on vaa aika pirun kallista :o!! siks nyt koitan ettiä jotain vähän halvempia vaihtoehtoja:)

Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Biothermin voiteen luvataan tasoittavan osittain, en ole vielä kokeillut, mutta halvemmat tuskin auttaa mitään. Ja mikään temppu ei niitä kokonaan poista varmastikaan.

mistä tota biothermin voidetta saa:)? sen tiedän ettei noi ikinä pois lähe =/ mutta pienikin muutos parempaan olis niin kiva.. ei mikää kaunis tällä hetkellä varsinkaan toi vatsan seutu :(

Mä ostin tuota biothermin biovergetures voidetta emotionista. En tiedä saako myös muualtakin. Hintaakaan en muista kun on jo joku kuukaus siitä aikaa... Ei nyt mikään halpa tuubi muistaakseni... Myyjä sanoi, että se voide ei auta enää, jos arvet ovat vaalenneet, eli ois pitänyt ihan tuoreeltaan laittaa tai sitten ennaltaehkäisevästi. Ja multa sitten loppui intokin tuohon rasvailuun parin viikon sisällä ja ois pitänyt käyttää pari kuukutta... eli en tiedä oisko auttanut...

Mä tilasin just tämmöstä http://www.hyvinvoinnin.fi/hvttShop.pmd/shop/prdinf?p=2372 kun luin jostain kesk.palstalta, että auttais aknearpiin. Eli en oo vielä päässyt kokeilemaan kun on tulon päällä. On kuulemma ainakin tosi riittoisaa.

Yhteistyössä