Millä ihmeellä saan neidin juomaan maitoa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tikrutikru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tikrutikru

Uusi jäsen
12.11.2004
20
0
1
Siinähän se kysymys jo tulikin. Että millä ihmeellä saan neidin juomaan maitoa/vettä/mehua??

Meillä meni vielä edellis viikolla kaikkia tosi hyvin ja nyt ei kelpaa mikään juotava eikä mistään, ei pullosta, nokkikseta eikä tavallisesta mukista? Alan olla jo tosi huolestunut kun menee niin vähän nestettä, ruokaa kyllä ihan hyvin. Olisiko teillä jotain hyviä vinkkejä, innolla niitä odotan jos niistä sais jonkun idean mitä vois seuraavaks kokeilla.

Meillä ajoittain sama ongelma! Mutta koitan lohduttaa otseäni sillä, että pissaa tulee hyvin tytöltä, joten ei hän kai kärsi juomattomuudestaan. Mulla tyty 1v8kk nyt. Välillä "vedätän" häntä, että juo kulaus maioa, niin sitten äiti antaa leipää jne. Välillä kyllä ajattelen sitäkin, että kun hän syö niin paljon kasviksia, hedelmiä ja marjoja, että hän saa varmaankin suuren osan nestetarpeestaan näistä tuotteista. Mutta välillä todella hermostuttaakin juomattomuus!

Juu, minäkin olen välillä vedättänyt, antanut vaikka piparin niin sen jälkeen on yleensä kelvannut juotava, mutta nyt sekään ei auta. Vaipat kyllä kastuu, mutta ei entiseen malliin ollenkaan.
Minun neiti ei vielä ole kuin 11 kk, mutta sen takia laitoin tänne kyssärin kun on kumminkin jo melkein vuoden ikäisestä kyse.
Oli toinenkin samantapainen aloitus ja siellä joku kehui pillillä juomista ja ajattelin nyt sit käydä ostamassa neidille pillin josko sillä vaikka haluais juoda.

Yhteistyössä