Millä ihmeellä mä saan purkan jämän pois turvaistuimesta? :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Lapsi nukahti purkka suussa ja nyt on sit istuinosasta enimmät irti, mutta loppua en saa millään pois. Näkyy tasanen vaalea tahmanen läntti vielä siinä :(

Pitääkö mun nyt joku kangaspala ommella siihen ettei kaikki housut sit mee pilalle siinä ku istuu?

irrotin ja pesinkin jo kun en likasena viitti pakkaseen laittaa (joo tietty pussin sisään ensin, mut silti).

Lähteeköhän se enää edes pakkasen jälkeen kun kynsillä nypin kaiken mahdollisen minkä irti sain?

Mä en saanut kolmisen vuotta sitten millään, siinä se on vieläkin, himmeä harmaa läntti :( Kaikkea kokeilin, jäädyttämista, rapsuttamista, silittämistä talouspaperin läpi, tahranpoistoainetta. Lopulta laitoin siihen pariks viikoks talouspaperia päälle, eikä siitä enää sit mitään tarttunu vaatteisiin. Mutta jälki näkyy yhä.

Se on levinnyt 2x3cm laajuiselle alueelle, en usko et millään saan sitä loppua pakkasessa olon jälkeenkään irti ku en saa enää otetta siitä mistään ku sitä on niin ohut kerros enää siinä... kuitenkin sen verran et tahmaa vaatteet varmasti.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en saanut kolmisen vuotta sitten millään, siinä se on vieläkin, himmeä harmaa läntti :( Kaikkea kokeilin, jäädyttämista, rapsuttamista, silittämistä talouspaperin läpi, tahranpoistoainetta. Lopulta laitoin siihen pariks viikoks talouspaperia päälle, eikä siitä enää sit mitään tarttunu vaatteisiin. Mutta jälki näkyy yhä.

Näin varmaan käy meillekki, harmi ku suht uusi istuin :(

Yhteistyössä