miljonäärimies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kaveri erosi, jätti lapset miehelleen ja löysi uuden miehen, todellisen miljonäärin. Siis tosiaan sellaisen, joka myi entisen talonsa 2.5 miljoonalla eurolla ja osti uuden talon tämän ystäväni kanssa. Eipä löytynyt uudesta talosta edes huoneita pariskunnan lapsille (edellisistä liitoista 2 lasta molemmilla). Oikeasti en enää tiedä, miten suhtautua tähän ystävään..... On niin outoa, että hän siellä keikaroi merenrantatalossaan.

Alkuperäinen kirjoittaja RaikuliRusina:
Lasten voi silti olla parempi isällään. Vaikka kuinka olisi rahaa ja hieno talo ei se korvaa rakkautta ja välittämistä.

Näin se varmastikin on, ja se ex-mies on tosi symppis ja mukava. Mutta silti, että tuollaisissa taloissa asuvat, eikä huonetta laiteta lapsille. Tuntuu että oikein halutaan sulkea lapset pois elämästä. Että on iso edustustalo, jossa lapset voivat tulla käymään. Mutta ei oikein tervetulleelta vaikuta.

Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:
Kun alkuhuuma laantuu ja kaveri huomaa ettei raha onnea tuo,niin kyllä se anelee vielä anteeksi lapsiltaan ja exältään.

Toivonpa näin... oli kuulemma ollut aika surkean näköinen mies, kun sen oli yksi kaveri nähnyt. Voi sen nyt kuvitella miehen fiilikset, kun vaimo ottaa ja lähtee, jättää lapsetkin. Ja oikopäätä rakastuu tuollaiseen ökymiljonääriin.
En oikein enää itsekään osaa olla kaveri tuolla ystävälle, ja eipä hänkään kyllä hirveämmin ole yhteyksiä pidellyt. Keskittyy hänkin uraansa.

Tuolla rahalla näyttää olevan hurja valta toisiin ihmisiin.Olen itse nähnyt vierestä vähän saman tyylisen tapauksen.Siinä äiti tippui korkealta ja kovaa kun arki kolahti ilman lapsia.Surullista.Ja kaikki tämä rahan vuoksi :(

Ihanaa kun joku vastailee ja on ollut samanlaisia kokemuksia, mua tää juttu on mietityttänyt hirveästi. Yhtäkkiä ihmisellä on kaikki mitä rahalla saa, ja entiset vastuut ja vaivat kodista ja perheestä ovat ohi. Miltä se voi tuntua? Kaikki maalliset huolet takanapäin, saa tuijotella miljoonakämpästään merelle, naukkailla poreammeessa shampanjaa ja unohtaa rääkyvät lapset ja tylsistä arkipäiväisyyksistä valittavan ex-miehen.