K
Kyssäri
Vieras
Jos kysytään baareissa käynnistä,niin samalla voisi kysyä,montako kertaa käyt ruokakaupassa tai suihkussa tai ulkona tai kirkossa tai lääkärissä tai....
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:esikko muistakseni oli joku turkilainen kun kebab mies raiskasi mua,niin kännissä olin oih oih :/
Alkuperäinen kirjoittaja Kyssäri:Jos kysytään baareissa käynnistä,niin samalla voisi kysyä,montako kertaa käyt ruokakaupassa tai suihkussa tai ulkona tai kirkossa tai lääkärissä tai....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:esikko muistakseni oli joku turkilainen kun kebab mies raiskasi mua,niin kännissä olin oih oih :/
Minkä maalainen on kebab mies?Niitäkin on niin moneen lähtöön
Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:Alkuperäinen kirjoittaja Kyssäri:Jos kysytään baareissa käynnistä,niin samalla voisi kysyä,montako kertaa käyt ruokakaupassa tai suihkussa tai ulkona tai kirkossa tai lääkärissä tai....
mitä on ruokakaupa?Kebabi?
Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:esikko muistakseni oli joku turkilainen kun kebab mies raiskasi mua,niin kännissä olin oih oih :/
en ehtinyt kysyä,kun kaikki tapahtunut niin nopeasti
pitäis olla puhuva akrobatti että ehti kaikkiAlkuperäinen kirjoittaja Milanna85:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:esikko muistakseni oli joku turkilainen kun kebab mies raiskasi mua,niin kännissä olin oih oih :/
hän ei kestänyt kun mun pimpeli jo aika leveä ei tunnu milläänAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:esikko muistakseni oli joku turkilainen kun kebab mies raiskasi mua,niin kännissä olin oih oih :/
Johan oli sitten surkea ukko,kun ei kestäny kauempaa
Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:hän ei kestänyt kun mun pimpeli jo aika leveä ei tunnu milläänAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:esikko muistakseni oli joku turkilainen kun kebab mies raiskasi mua,niin kännissä olin oih oih :/
Johan oli sitten surkea ukko,kun ei kestäny kauempaa
Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:ei käytössä kulu vain käytossä venyy
mun juopo pää ei umara :saint:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:ei käytössä kulu vain käytossä venyy
Niinpä..Porttikongissa kolisee
Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:mun juopo pää ei umara :saint:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:ei käytössä kulu vain käytossä venyy
Niinpä..Porttikongissa kolisee