...jaksais kattella kun teet heti sata aloitusta itsestäs....
Mansikkainen mamma 28.10.2011 #2 Eihän sun niitä tarvii lukea. Mut jos sua noin vaivaa niin silloinhan se kyllä kiinnostaa ihan selvästi
Eihän sun niitä tarvii lukea. Mut jos sua noin vaivaa niin silloinhan se kyllä kiinnostaa ihan selvästi
Löpö Rectum 28.10.2011 #3 En avaa niitä mutta ihmettelen että tyyppi joka just on päässyt bannista ei oo oppinut mitään.
Kepsis 28.10.2011 #4 Alkuperäinen kirjoittaja Mansikkainen mamma: Näytä alkuperäinen viesti Eihän sun niitä tarvii lukea. Mut jos sua noin vaivaa niin silloinhan se kyllä kiinnostaa ihan selvästi Click to expand... Ärsyyntyminen ja aito kiinnostus on kaksi eri asiaa. Tätä ei kovin moni tällä palstalla tunnu käsittävän. Ei sekään että sama henkilö aloittaa vaikka BB:stä monta ketjua päivän aikana, ole yhtään järkevämpää kuin että saman tekee itsestään.
Alkuperäinen kirjoittaja Mansikkainen mamma: Näytä alkuperäinen viesti Eihän sun niitä tarvii lukea. Mut jos sua noin vaivaa niin silloinhan se kyllä kiinnostaa ihan selvästi Click to expand... Ärsyyntyminen ja aito kiinnostus on kaksi eri asiaa. Tätä ei kovin moni tällä palstalla tunnu käsittävän. Ei sekään että sama henkilö aloittaa vaikka BB:stä monta ketjua päivän aikana, ole yhtään järkevämpää kuin että saman tekee itsestään.
Venakko Milanna 28.10.2011 #5 aika vähän mä kuitenkin teen aloituksia:O. Tänään en ole tehnyt kuin yks, HUI, vaikka minulla on paljon sanottava ja kerrottava
aika vähän mä kuitenkin teen aloituksia:O. Tänään en ole tehnyt kuin yks, HUI, vaikka minulla on paljon sanottava ja kerrottava