Kiitos!
Suomessa pitää olla robotti tai muuten sua haukutaan mielisairaaksi. Työntekokin pitäisi loppua tasan klo 16.00 sitten yhtäkkiä pitää unohda kaikki työpaineet ja mennä pitämään kotirauhan. Tasa klo 20.00 enää kukaan ei vasta puhelimeen vaikka toinen voi soittaa hädässä, mut kun ne jotkut tietyt osa senkin taidon laittaa puhelin äänettömäksi, samana aikana myös pidetään viimeisen iltapalan sen jälkeen jääkaappi mene kiinni, pidetään iltatouhut eli koko perhe pesee hampaita, käy suihkussa ja jokaisen pitäisi olla sängyssä jo klo 22.00. Kauhea homma! Myös impulsivisuus ja liiallinen ilo täällä on kielletty, jos sekä että ilmestyy pitää varata ajan omalle lääkärille ja hakea tasoittavia mielialalääkkeitä, että taas jaksa olla robotti ja elää kellon mukaan. Vaikka mä itsekin olen vaativa ihminen, vaadin liikoja itsestä, mutta ihan noin en pysy elää. Ehkä mun kirjoitus oli enemmän sarkasmia kun kaikki ei elää ihan niin mutta tunnen muutamia ketkä elää noin tasa tarkkaan ja mä olen heidän mielestä myrkky.
Mun stressin takia liian suuri draama syntyi ja myös mun impulsivisuuteen. Nyt ne varma vielä 30 vuotta eteenpäin muista, kuinka stressin takia tulin itkemään tänne, kuinka jopa miettinyt mielialalääkkeitä stressiin (koska luulin etten selviä tästä omiin voimiin). Mutta kun en voi mitään että eläsin 4 kuukautta tai jopa yli epätietoisuudessa, sellaisessa stressissä että se kävi melkein oksennuksen asti, apua näköjään hain vast silloin kun jo kerennyt saamaan tähän stressiin oikean avun, eli eilen lakimieheltä sain niin mukavan soiton että kahvilassa tuli itku mitä yritin peitellä, eli peitellä sen onnin että vihdoin asiat järjestyy, saman tien se pitkään jatkunut ahdistus lähti, se on sen verran iso helpotus! Jos vielä vastaava tilanne joskus tulee kun elämä on arvaamaton, menen lääkärin luo nopeammin, mutta omaan lääkäriin, syön rauhoittavia tai mitä tahansa ettei stressistä syntyy taas mitään panikkikohtauksia mistä ei seura muuta kun turhia lasuja, koska tässä maassa stressaava ja ahdistunutta ihmistä potkitaan vielä enemmän että se ala stressaamaan entisestä enemmän. Sitten lasu keksi varmasti tähän kaikki mahdolliset mieliterveys sairaudet, pakota sut jonnekin hoitamaan pääkopan, (mutta ei stressiä mistä se syntyi) sitten ne käy kotona ja etsivät varmasti vaikka minkälaisen syyn että saa jatkossakin käydä, vaikka ettei mies jaksanut hymyillä tänään, Ai no kuinka se voi hymyillä jos tädit käyvät nuhkimassa aina jotain uutta, tai vaikka että verhot päivällä oli suljettu, kääk mutta meillä ei ole ollenkaan itseasiassa verhoja, kun en keksi ainakaan olohuoneeseen mitään missä yli 10 isoa ikkuna, meille päinvastoin verhot olisi rumia, sekä se on jo vanhanaikaista. No meillä olisi varma syy verhottomuus tai kuinka tätä sanotaan ja huh paljon muutakin varmasti löytyy, mistä voi olla todella todella huolissaan, vaikka etten jaksanut leipoa piirakan tänään tai pari valaisinta lattialla, kun en ees yllä ne itse laita. Tämä yhteiskunta on niin naurettava ja myös monet suomalaiset ketkä vedetään kuin pässiä sen kaavaan mukaan. Jos mä alan ajatella kaikki nämä asiat syvästi tai ottamaan vakavasti niin mun tie on suljettu osasto

. Kun en tunne sellaisia maita missä eletään samalla tavalla tai oikeastaan Scandinaviassa en edes paljon matkustanutkaan enkä ottanut sen enempää asioista selville vaikka joka paikassa ainakin kerran tuli käytettyä. Vaikka uskon touhu on sinnepäin Scandinaviassakin. Mä olen niin onnellinen etten ole syntynyt tänne, kun en halua olla samalla tavalla aivopesty.